AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Har lest en del plasser at menn liker at jenter/damer som suger dem også gir oppmerksomhet til ballene. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å gjøre dette, men jeg tørr ikke fordi jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og ikke minst hvor forsiktig jeg må være. Er redd for å ødelegge dem! - Stemmer dette? Altså, liker dere at damen "styrer på med ballene"? hehe - Hva liker dere at hun gjør? - Dere medsøstre som kan dette, har dere noen tips? - Er det andre ting jeg kan gjøre down there som er deilig og som får dere skikkelig tent? Tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Hjelper ikke å spørre oss om hvordan du skal behandle din partner. Det må du spørre han om. Min mann liker ikke å bli "ballebehandlet". Jeg har prøvd meg flere ganger men han liker det ikke. 1
Gjest Bud Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Heisann! Jeg har aldri sugd en pikk og kommer aldri til å gjøre det, men jeg har vært i den mottakende enden - så her kommer noen råd - Stemmer dette? Altså, liker dere at damen "styrer på med ballene"? hehe Ja, det er slettes ingen uting om hun leker med ballene - Hva liker dere at hun gjør? Hender på ballene, munnen på resten - Dere medsøstre som kan dette, har dere noen tips? Vær forsiktig, det er nok at du bare holder, knar veldig forsiktig, stryker. Hilsen medBROR - Er det andre ting jeg kan gjøre down there som er deilig og som får dere skikkelig tent? Ikke kall det "down there", føl deg hjemme og ta deg til rette La leppene gli mykt, stive lepper er no dritt, som du sikkert kjenner til fra kyssing
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 - Hva liker dere at hun gjør? Hender på ballene, munnen på resten Takk Bud! Såå.. ikke munn på ballene? Altså, ikke suge/slikke på dem?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Jeg takker selvsagt for alle tipsene, ikke bare det ene! TS
Gjest Bud Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 (endret) Takk Bud! Såå.. ikke munn på ballene? Altså, ikke suge/slikke på dem? Jo, for all del kan du bruke munnen på ballene, men da er marginene for en kjempefeil veldig liten :gjeiper: Balleslikking er pirrende, men ballesuging kan fort feile stygt. Det tryggeste er ei hånd på ballene og andre hånda + munn på pikken Endret 30. april 2012 av Bud
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Jo, for all del kan du bruke munnen på ballene, men da er marginene for en kjempefeil veldig liten :gjeiper: Balleslikking er pirrende, men ballesuging kan fort feile stygt. Det tryggeste er ei hånd på ballene og andre hånda + munn på pikken Hehe, okei Gleder meg! Men er fortsatt redd for å ødelegge dem, hehe.. Ballene er liksom så hellige, utilgivelig å feile der Men jeg skal være forsiktig altså!
Gjest norah Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Takk Bud! Såå.. ikke munn på ballene? Altså, ikke suge/slikke på dem? Generelt vil jeg si at det gitte eksempelet vil variere veldig fra mann til mann, både med slikkedelen og hvor (u)forsiktig man bør være. Uten at jeg er noen ekspert så er det min oppfatning at endel menn(du må nesten spørre vedkommende)vil like det overnevnte - inkludert slikking, samt at du også vurderer å ta området nedenfor(mellomkjøttet) og - om dere begge vil - den ene eller den andre varianten lengre bak. Sistnevnte hadde jeg kanskje ikke tatt som surprise-innslag - det er ikke alles kopp te. En stor del er jo også det visuelle, at han kan få se hele deg og hva du gjør. Engasjement, og at du faktisk tenner på det er vel viktigste faktor her uansett teknikk. Det skader vel ikke heller å tenke at man kan pirre på flere måter enn bare med hender og munn. Og; heller for mye fuktighet enn for lite. Men nå er jo ikke jeg mann, så full innsikt i saken vil jeg aldri få dessverre
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Når jeg gir blowjobs, så bruker jeg også tid på ballene. Bruker å kna dem veldig forsiktig, slikke dem, osv, men selvsagt går det meste av oppmerksomheten til selve, ja, u know Selvfølgelig, husk på helheten også, det er ikke bare der nede man skal gi oppmerksomhet, menn har flere områder som tenner dem!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Min kjæreste elsker når jeg slikker ballene og området rett bak. Jeg tror han ville likt det om jeg beveget meg enda lenger bakover også, men det har jeg foreløpig lite lyst til. Han har ikke sagt det, men jeg har såvidt brukt fingrene og testet reaksjonen. Jeg elsker responsen jeg får når jeg gjør noe riktig!
Captain Marvel Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 (endret) Mann, 43: Jeg liker litt hardhendt håndtering av ballene. Litt. Kna dem, dra i dem og sug dem, så er jeg veldig fornøyd! Ballene bør ikke overses. De er en viktig erogen sone, og tåler litt mer enn man tror. Lykke til! Endret 30. april 2012 av Captain Marvel
Gjest Loverdose Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Dette er jo ganske individuelt. Jeg har alltid hørt at man skal være veldig forsiktig med ballene, siden dem er svært følsomme. Fikk meg en aha opplevelse når jeg utforsket ballene til typen ja.. Det jeg gjør er at jeg slikker på dem og gjerne tar dem helt inn i munnen mens jeg suger litt på dem. Ellers knar jeg dem en del mens jeg suger han, og dette gjør jeg ganske så hardt. Han liker med andre ord veldig godt hardhendt håndtering av ballene. Som Captain Marvel sier, de tåler nok mer enn vi tror! Vær ikke redd for å bruke munnen når du først holder på der nede, det er utrolig deilig for mannen.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Takk for svar, dere :D Når jeg gir blowjobs, så bruker jeg også tid på ballene. Bruker å kna dem veldig forsiktig, slikke dem, osv, men selvsagt går det meste av oppmerksomheten til selve, ja, u know Selvfølgelig, husk på helheten også, det er ikke bare der nede man skal gi oppmerksomhet, menn har flere områder som tenner dem! Når vi først er inne på dette, hva annet tenner dere menn? Liker dere småbiting? Bli kysset på halsen? Noe dere synes er spesielt turn on?
Bedreviterinne Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Ballene blir ofte "glemt", noe som er synd, for veldig mange menn liker at man gir dem oppmerksomhet :gjeiper: F.eks så kan du ta tak i dem forsiktig med en hånd og små-dra litt i dem mens du suger ham. Også liker mange at du slikker og suger forsiktig på dem. Får som regel god respons da
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Hvorfor spør folk slike spørsmål som dette? Svarene er så subjektive at det er bortkastet. Eksempel: Tre menn, tilsynelatende like "normale". Mann #1: Liker at ballene får litt oppmerksomhet med både tunge, hender og lepper. Litt suging, men ikke for mye. Mann #2: Liker absolutt ingenting når det kommer til ballene. Hold deg unna ballene hans! Mann #3: Liker at du smekker ham hardt på pungen mens du suger ham. Som forspill liker han at du tråkker på testiklene med høye hæler og kneer ham i skrittet. Poenget er: Spør partneren din om tekniske tips! Andres tips kan være noe han/hun hater. 1
CCL Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Den aller enkleste måten å finne ut hva din partner liker og ikke liker er å prøve seg frem. Når man prøver ut nye ting på et så utsatt sted som pungen må man begynne forsiktig. Legg hånden forsiktig rundt pungen og massér lett, hvis det er godt kan du prøve å legge svakt trykk (begynn veldig forsiktig) på en av testiklene og massere den. Du kan også prøve å stryke pungen forsiktig med fingrene, neglene eller tungen på forskjellige steder. Mange er ekstra følsomme på sidene. På de som ikke har ømfintlig eller øm pung/testikler kan du suge på testiklene, på de fleste holder det med én testikkel av gangen. Prøver du begge kan det ofte gi litt mer trykk enn hva de syns er godt. Når det kommer til selve pungen, sekken med hud, er den ganske robust i forhold til testiklene. Du kan klype eller bite i et stykke hud, det kan også dras ganske langt på mange. En venninne av meg har en hun kaller BH - balleholder, hvor hun tar tak rundt pungen som om det skulle vært pungringen på en penisring. Det er veldig viktig å begynne med alt veldig forsiktig, du vil ikke at partneren din skal få vondt og kanskje bli nervøs for å ha deg i nærheten av kjønnsorganet sitt. Men, selvfølgelig, noen syns det er kjempegodt med tenner og smerte.
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Den aller enkleste måten å finne ut hva din partner liker og ikke liker er å prøve seg frem. Når man prøver ut nye ting på et så utsatt sted som pungen må man begynne forsiktig. Legg hånden forsiktig rundt pungen og massér lett, hvis det er godt kan du prøve å legge svakt trykk (begynn veldig forsiktig) på en av testiklene og massere den. Du kan også prøve å stryke pungen forsiktig med fingrene, neglene eller tungen på forskjellige steder. Mange er ekstra følsomme på sidene. På de som ikke har ømfintlig eller øm pung/testikler kan du suge på testiklene, på de fleste holder det med én testikkel av gangen. Prøver du begge kan det ofte gi litt mer trykk enn hva de syns er godt. Når det kommer til selve pungen, sekken med hud, er den ganske robust i forhold til testiklene. Du kan klype eller bite i et stykke hud, det kan også dras ganske langt på mange. En venninne av meg har en hun kaller BH - balleholder, hvor hun tar tak rundt pungen som om det skulle vært pungringen på en penisring. Det er veldig viktig å begynne med alt veldig forsiktig, du vil ikke at partneren din skal få vondt og kanskje bli nervøs for å ha deg i nærheten av kjønnsorganet sitt. Men, selvfølgelig, noen syns det er kjempegodt med tenner og smerte. Oh... Dette var ikke lurt å lese på jobb kjenner jeg xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå