Puse1974 Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Jeg har lyst til å glede typen jeg treffer) liker alle menn analsex? Han jeg treffer har ikke foreslått det ennå men det kommer vel) og til hans glede så liker jeg det myye. Men analsex mener jeg tilhører et forhold der en har bygd opp tillit og følelser.. Og så liker jeg å suge, antar at det også er en slager hos menn)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Personlig liker ikke jeg analsex (synes det rett og slett er ekkelt), men jeg vil tro at de fleste, om ikke mange, menn tenner på analsex. Suging er absolutt en slager, men er også ekstra bra om du klarer å "leke" med den. Med andre ord, slikke på ballene, skaftet, variere rytme, runke den, og leke med penishodet med tunga. Personlig liker jeg selv best å bli ridd og at dama har kontroll, men de aller fleste menn (skal jeg tro venner etc) liker å ta dama i doggystyle. Noe du kan prøve på er å binde han fast og/eller ta bind for øynene hans og gjøre hva du. Og eventuelt omvendt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Jeg kan ikke fordra analsex. Men er god sugejobb og så en ridetur blir aldri feil... 3
Puse1974 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2012 Jeg synes også det er opphissende at han står på kne og penetrerer meg mens jeg spriker mye med bena, hva heter denne stillingen?
Gjest Janus Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Vi menn er ikke alltid like enkle som dere kvinner skal ha det til og vi har faktisk ulike preferanser, så jeg råder deg til å spørre typen din rett ut. 1
Kala Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 For et spøsmål. Hvilke sexstillinger tenner menn mest på? Damer mest på? Selv om jeg er kvinner, vil ikke det nødvendigvis si at jeg tenner på den og den stillingen fordi andre kvinner liker den stillingen Dette kommer an på, slik som mye annet på personlige preferanser. Newsflash: Om du lurer på hva DIN kjæreste tenner mest på, så må du spørre han. Ikke høre hva andre menn liker, men hva HAN liker! Hva er det med all denne båstenkingen da??! 1
Grønt blad Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Det er veldig individuelt hva man liker. Noen liker analsex, andre liker bedre "vanlig" sex. Mitt inntrykk er at menn er visuelle og ofte liker stillinger der de ser mye. De fleste liker vel også å bli sugd. For å vite hva typen din liker må du spørre typen din, og/eller dere prøver dere fram.
Puse1974 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2012 Ja enig i det) jeg vet jo selvfølgelig at menn har forskjellige preferanser, ville bare høre hva folk har å si om det, det er alltid noe som er mer poppis enn andre ting)
Mezzo Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 (endret) For et spøsmål. Hvilke sexstillinger tenner menn mest på? Damer mest på? Selv om jeg er kvinner, vil ikke det nødvendigvis si at jeg tenner på den og den stillingen fordi andre kvinner liker den stillingen Dette kommer an på, slik som mye annet på personlige preferanser. Newsflash: Om du lurer på hva DIN kjæreste tenner mest på, så må du spørre han. Ikke høre hva andre menn liker, men hva HAN liker! Hva er det med all denne båstenkingen da??! Det var jo ærleg talt berre eit spørsmål Er det ikkje her på KG ein luftar slike ting? Rare/teite eller ikkje-rare/ikkje-teite spørsmål... Trudde her var rom for litt av kvart, eg... Endret 30. april 2012 av Mezzo
Gjest plastboka Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Ta på deg høyhelte skinnsko, og noe pent undertøy, som er under en hvit bluse (office style), og grå jakke og miniskjørt. Begynn å gni deg inntil han, si at du vil bli pult, og still deg opp mot et speil eller veggen, med assen ut, og ha en buttplug som du ber han trykke inn, mens du kniper i brystvorta di. Prøv å ronk han litt, og si at buttplugen er god, mens du spanker assen din. Da blir dere begge glade
Puse1974 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2012 Jada, jeg vet egentlig godt hvordan jeg skal gjøre ham happy. Ville bare spør for morro, får.mange rare svar her og en ble tilogmed irritert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå