Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg så clean start serien til dermalogica på apoteket her i dag, og lurte litt på om den serien er verdt å prøve. Jeg har hørt at dermalogica er et bra merke (visste ikke at de solgte det på apotek). Jeg har prøvd å søke litt rundt på nettet etter erfaringer, men jeg finner mest blogger. Jeg klarer ikke helt å stole på at bloggere er ærlige om produktene de anbefaler. Er det noen her inne som kan si om det er bra eller ikke bra produkter?

Jeg har forresten kombinert, sensitiv hud. Jeg bruker nå MD-produkter, men syns ikke det har hjulpet noe på huden min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Clean Start siden januar og synes produktene er veldig gode. Hadde da brukt MD Formulations i lang tid før jeg byttet. Men jeg vil bare anbefale produktene til folk som ikke sliter med fuktfattig hud, for det er nesten ingen fukt i disse produktene. Du kan jo alltids kjøpe pakken med reisestørrelser og prøve ;)

Skrevet

Jeg kjøpte meg et lite kit med Clean Start produkter for en stund siden, og er enig med Nora90. Jeg bruker også MD formulations og valgte å gå tilbake til det etter å ha prøvd dette. Synes det er flott at Welcome Matte SPF 15 har SPF (døøøh!), men den gir VELDIG lite fukt så funket ikke for meg!

Gjest Vodka
Skrevet

Har bare prøvd Brighten up, synes ikke den gir nok fukt og den er ikke noe fin på huden min. Men det kan være den er god for andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...