Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har den siste uken hatt stikkinger nedentil (eggstokkene) tenkte det var EL som var på gang, men har tatt C.B digital test hver dag i 7 dagen nå! å ALLE er negative.. :kjefte: så jeg MÅ jo stole på at jeg ikke har hatt EL noen av disse dagene?!?!?

idag har jeg mer stikkinger enn hva jeg hadde tidligere denne uken?

Vi lever litt etter "annenhverdag" metoden, så om jeg har hatt EL, å testen har vist feil er det håp :sengekos:

Men har noen vært borti at C.B Eggløsningstest digital ikke har vist positiv, mens andre tester har vært d?

Kan de vise feil, at man har EL men viser det ikke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har den siste uken hatt stikkinger nedentil (eggstokkene) tenkte det var EL som var på gang, men har tatt C.B digital test hver dag i 7 dagen nå! å ALLE er negative.. :kjefte: så jeg MÅ jo stole på at jeg ikke har hatt EL noen av disse dagene?!?!?

idag har jeg mer stikkinger enn hva jeg hadde tidligere denne uken?

Vi lever litt etter "annenhverdag" metoden, så om jeg har hatt EL, å testen har vist feil er det håp :sengekos:

Men har noen vært borti at C.B Eggløsningstest digital ikke har vist positiv, mens andre tester har vært d?

Kan de vise feil, at man har EL men viser det ikke?

Har aldri prøvd akkurat de, men den ene gangen jeg gadd å teste for EL fikk jeg bare negativt. Men hadde EL likevll for jeg ble gravid. DU kan ha vært uheldig å ikke truffet selvom du har hatt EL :)

Skrevet

Har aldri prøvd akkurat de, men den ene gangen jeg gadd å teste for EL fikk jeg bare negativt. Men hadde EL likevll for jeg ble gravid. DU kan ha vært uheldig å ikke truffet selvom du har hatt EL :)

Ja, kanskje.

Men jeg skulle hatt EL forrige fredag, men alle testene har vørt negative :kjefte:

så tok jeg G-test i går, å den viste en strek (men det var mange timer etter tidsfristen) så den tror jeg nok var falsk.. :sukk:

Men får bare vente å se ut denne uken :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...