AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hvilken dusjsåpe digger du for tiden? Jeg er hekta på Dove pomegranate (granateple), den er kremete og lukter NYDELIG! Er også veldig glad i Body Shop Oliven dusjsåpe, men den koster litt flesk..
Wonders Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 (endret) har brukt en som har olje til min tørre hud, fuktighet, dufter utrolig, og er mild til min sarte og lett alergiske hud. Om den skummes opp med vann kan den brukes som barberingsolje ! Jeg snakker selvsagt om http://www.thebeautyclub.com.au/Photos/45188.jpg l'occitane almond oil Endret 30. april 2012 av Wonders 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Er ikke nøye på hvilken dusjsåpe jeg bruker. Nå bruker jeg en som lukter vanlije og ellers en som likson skal lukte melk. Jo mildere, jo bedre. De fleste lukter så syntetisk uansett. Bruker oljeparfyme i tillegg, da slipper jeg ørsmå sprutedråper.
FantasDick Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Jeg elsker Dr Greve sensitiv dusjkrem, men jeg finner den ikke i noen butikker her på bygda, så bruker nå Dr Greve sensitiv dusjgele.
Frua Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Har to absolutte favoritter som jeg stadig kjøper fra Lush og det er Sultana of soap og Figs and Leaves. Siden jeg ikke bor nære en Lush butikk så blir det ofte bare den største og billigste flasken på matbutikken!
Momseguri Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Jeg elsker Korres sin showergel med roseduft Kjøpte en sånn reisepakke med flere små prøver på flyplassen, og kjøpte en stor flaske med den såpen med en gang jeg kom hjem igjen. Elsker den
Gjest Spinell Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Pure Shower Gel fra apoteket. Mildt og friskt parfymert, mild mot huden min, og veldig billig (særlig nå, som de har 2 for 1-tilbud).
belle_ Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Jeg elsker den fra palmolive, som er to farger nedi, den med appelsin eller den orange ihvertfall. Den er helt fantastisk
terri Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Har sensitiv hud, så bruker ADERMA fra Apotek lukter ingenting, men føles veldig bra på huden. Føles ut som en blanding av såpe og babyolje. Huden blir myk og beroliget DR. greve er også et must 1
challenger Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 har brukt en som har olje til min tørre hud, fuktighet, dufter utrolig, og er mild til min sarte og lett alergiske hud. Om den skummes opp med vann kan den brukes som barberingsolje ! Jeg snakker selvsagt om http://www.thebeautyclub.com.au/Photos/45188.jpg l'occitane almond oil Signerer! Den der er fantastisk:) 1
Gjest Guilty Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 Shower Gel med Mango fra The Body Shop, den lukter så utrolig godt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 l'occitane almond oil Dette forstår ikke jeg. Jeg begynner å klø veldig av den såpen, og jeg har ikke såååå følsom hud. Er den og palmolive jeg reagerer på
gladidag Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 Madre Labs showergel n rosmarin og mint, Shikai vanilla, L' occitane amande shower oil, Giovanni hazelnut, Dr. Bronner's magic soap hemp- almond....ååå fikk lyst på en dusj;)
Gjest Vodka Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Jeg bruker en parfymefri dusjsåpe fra Desert Essence. Liker at den ikke lukter så mye.
Londres Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Har forelsket meg i Elizabeth Ardens "Green Tea". Bruker bodysprayen av samme merke også, følelsen er superfresh!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 pga allergi kan jeg ikke bruke såpe. bruker bare vann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå