Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken dusjsåpe digger du for tiden? Jeg er hekta på Dove pomegranate (granateple), den er kremete og lukter NYDELIG! :rodmer:

Er også veldig glad i Body Shop Oliven dusjsåpe, men den koster litt flesk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har brukt en som har olje til min tørre hud, fuktighet, dufter utrolig, og er mild til min sarte og lett alergiske hud.

Om den skummes opp med vann kan den brukes som barberingsolje !

Jeg snakker selvsagt om http://www.thebeautyclub.com.au/Photos/45188.jpg

l'occitane almond oil

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Er ikke nøye på hvilken dusjsåpe jeg bruker. Nå bruker jeg en som lukter vanlije og ellers en som likson skal lukte melk. Jo mildere, jo bedre. De fleste lukter så syntetisk uansett. Bruker oljeparfyme i tillegg, da slipper jeg ørsmå sprutedråper. :)

Skrevet

Har to absolutte favoritter som jeg stadig kjøper fra Lush og det er Sultana of soap og Figs and Leaves. Siden jeg ikke bor nære en Lush butikk så blir det ofte bare den største og billigste flasken på matbutikken!

Skrevet

Jeg elsker Korres sin showergel med roseduft :rodmer: Kjøpte en sånn reisepakke med flere små prøver på flyplassen, og kjøpte en stor flaske med den såpen med en gang jeg kom hjem igjen. Elsker den :jepp:

Gjest Spinell
Skrevet
Pure Shower Gel fra apoteket. Mildt og friskt parfymert, mild mot huden min, og veldig billig (særlig nå, som de har 2 for 1-tilbud).
Skrevet

Jeg elsker den fra palmolive, som er to farger nedi, den med appelsin eller den orange ihvertfall. Den er helt fantastisk :)

Skrevet

Har sensitiv hud, så bruker ADERMA fra Apotek :) lukter ingenting, men føles veldig bra på huden. Føles ut som en blanding av såpe og babyolje. Huden blir myk og beroliget :)

DR. greve er også et must :)

• Liker 1
Skrevet

har brukt en som har olje til min tørre hud, fuktighet, dufter utrolig, og er mild til min sarte og lett alergiske hud.

Om den skummes opp med vann kan den brukes som barberingsolje !

Jeg snakker selvsagt om http://www.thebeautyclub.com.au/Photos/45188.jpg

l'occitane almond oil

Signerer! Den der er fantastisk:)

• Liker 1
Gjest Guilty
Skrevet

Shower Gel med Mango fra The Body Shop, den lukter så utrolig godt :)

AnonymBruker
Skrevet

l'occitane almond oil

Dette forstår ikke jeg. Jeg begynner å klø veldig av den såpen, og jeg har ikke såååå følsom hud. Er den og palmolive jeg reagerer på :kjefte:

Skrevet

Madre Labs showergel n rosmarin og mint, Shikai vanilla, L' occitane amande shower oil, Giovanni hazelnut, Dr. Bronner's magic soap hemp- almond....ååå fikk lyst på en dusj;)

Skrevet

Har forelsket meg i Elizabeth Ardens "Green Tea". Bruker bodysprayen av samme merke også, følelsen er superfresh! :)

AnonymBruker
Skrevet

pga allergi kan jeg ikke bruke såpe. bruker bare vann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...