AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Irriterer meg litt over en "medarbeider" / "student" på jobben som blander seg inn i alt, til og med ting h*n ikke har noe med. Undergraver fagpersonell, får det til å virke som om fagpersonellet er komplette tullinger. Du spør jo ikke en fagperson om det blir gitt riktig mat til den personen, når fagpersonen har jobbet fast med personen lenge. H*n oppfører seg til dels sjefete mot elever i praksis, kommanderer de til å gjøre det og det, selv om elevene ikke har kunnskap til å gjøre det og kommer nærmest gråtende for å få hjelp. Stirrer på alt og alke, blir så kvalm av at det blir talt hvor mange ganger jeg tygger lunsjen. Æsj! Hva skal man gjøre med slikt?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Da bør jo veileder på praksisplassen huke tak i studenten for litt veiledning. Slik oppførsel kan (bør?) jo ende med stryk og det bør studenten være klar over. Dere andre som jobber der kan vel også veilede og irettesette der det er nødvendig? En student skal da ikke få mulighet til å overkjøre de som jobber der.
Ellsworth Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Stirrer på alt og alke, blir så kvalm av at det blir talt hvor mange ganger jeg tygger lunsjen. Æsj! Hva skal man gjøre med slikt? Juling! God, gammeldags bank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå