Gjest Bartenina Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hei Vi har to brukte akvarium som vi skal selge, tror de er på ca 130 l og 30 l. Noen som har peiling på hva vi kan få solgt de for? Hvilken pris bør jeg begynne med? De er i god stand!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Jeg hadde i utgangspunktet gitt ca 1300,- for 130l og 300 for 30l hvis det ikke er stygge riper ol Ser annonser hvor folk tydeligvis vil ha samme pris som de gav når de kjøpte nytt, og prøver å legge verdi i grusen og gullfisken som følger med. Alle mine brukte kar er kjøpt for ca 10 kr literen - uansett hva nyprisen måtte ha vært. Fisker som følger med på kjøpet er gjerne et "problem" da de ikke nødvendigvis passer inn i den planlagte fiskesammensetningen. Jeg ønsker ikke rosa grus og frosker med "no fishing" skilt - det er ingen verdi i dette Brukt er brukt.....
Gjest Bartenina Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Hehe, well said gjelder 10kr/l-regelen også når det er lokk med lysrør i? For noen akvarium er jo KUN glasset hvos du forstår?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Med mine har det fulgt med lystopp, varmekolbe og pumpe. Det ene fulgte det også med møbel.
minienthe Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 kommer helt an på hva slags akvarium det er, medfølgende utstyr og om de vil bli kvitt innholdet i samme slengen osv. gamle kar med aluramme og usikret lystopp ville jeg ikke gitt mye for, det samme gjelder disse europriskarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå