misstardipus Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Føler jeg har hørt noe om at det ikke er lov for kvinner å bruke singlett på treningsstudio? Hvis det, gjelder dette for alle steder ? Begynte just å trene så litt greit å vite ettersom jeg skal trene i morgen tidlig
TheHairyToothfairy Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 det gjelder menn også, visstnok av hygieniske årsaker - uten at jeg kan dette godt nok til å forklare det bedre.
misstardipus Skrevet 30. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2012 Såpass ja , hvertfall godt det er likestilling da
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Der jeg trener er det kun lov med t-skjorte, for begge kjønn. 2
Armitage Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Føler jeg har hørt noe om at det ikke er lov for kvinner å bruke singlett på treningsstudio? Hvis det, gjelder dette for alle steder ? Begynte just å trene så litt greit å vite ettersom jeg skal trene i morgen tidlig Hvis treningstudioet har egen nettside så ligger sikkert retningslinjene der.
SoftKitty Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Mener det var en sånn regel der jeg trente før, men jeg trente nå i singlet noen ganger likevel.. sånne med brede stropper da som dekket godt. Det var ikke så veldig strengt håndhevet der tror jeg.. Men sånn egentlig forstår jeg at det er regler mot at folk skal trene i veldig små klær (og jeg tenker at det kanskje er for at treningssenteret kan ha regelen i bakhånd om noen har veldig lite klær på så de da kan si ifra til dem...?)
Blod Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Der jeg trener er det kun lov med t-skjorte, for begge kjønn. Er det ikke lov med langerma gensere?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Er det ikke lov med langerma gensere? Jo, det er lov, men kortere enn t-skjorte er ikke lov. Så singletter og topper kan man glemme. Er engentlig litt glad for det forbudet mot singletter, har sett noen mannfolk som svetter som griser, og det spretter svettedråper rundt om kring når de bedriver spinning bl.a. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Er det ikke lov med langerma gensere? Nei, kun t-skjorter! Han/hun som skrev det mente nok sikkert, ikke noe mindre tøy enn t-skjorter. Selvsagt kan man ha langerma genser.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Nei, kun t-skjorter! Han/hun som skrev det mente nok sikkert, ikke noe mindre tøy enn t-skjorter. Selvsagt kan man ha langerma genser.
Supraspinatus Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 det gjelder menn også, visstnok av hygieniske årsaker - uten at jeg kan dette godt nok til å forklare det bedre. Det er bare en unnskyldning de bruker. Svetter man mye kommer det igjennom t-skjorten uansett. Det jeg trener kan man trene i bar overkropp om man vil, men det betyr ikke at alle gjør det av den grunn. Vi har dog ingen apparater man sitter på, men det brukes jo matter og jeg har sett både svette og blod på gulvet. Håper de vasker ofte!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #14 Skrevet 30. april 2012 Jeg tror hygiene er en unnskyldning som er mer legitim. Men i virkeligheten er det nok for å hindre at studioet blir en sjekkearena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå