AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #21 Skrevet 7. mai 2012 Fikk tomannsrom på Comfort Hotel i Strandgaten 190 for rett over 1000 kr lørdag til søndag, ramlet inn der samme dag som vi skulle overnatte.
muffineline Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 8. mai 2012 Fikk tomannsrom på Comfort Hotel i Strandgaten 190 for rett over 1000 kr lørdag til søndag, ramlet inn der samme dag som vi skulle overnatte. Oj, da var du heldig det har jo litt med når i sesongen man reiser, og hvor mange netter man skal være. Det er enklere om du bare skal være ei natt, men jeg skal være tre netter.. Fant et som virket ok til 3200 kr på p hotel.
muffineline Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #23 Skrevet 8. mai 2012 Hvis du ser på hotels.com feks ligger alle rommene uansett hotell til rundt 4-5000 i Bergen. Det kan godt være at det er fordi det er kort tid til jeg skal reise og at det derfor er få rimelige hotell som er ledige.. Men jeg har ikke hatt mulighet til å bestille i veldig god tid i forveien. Altså, jeg mente ikke per natt da... Mente totalt for tre netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå