Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Bergen en tur og lurer på om noen har tips til et bra hotell i sentrum? Gjerne ikke alt for dyrt da jeg skal overnatte 3 netter.

Skrevet

Scandic Bergen City!! Ikke så dyrt og et fantastisk hotell med bra personale, fine rom og god frokost :)

Skrevet

Skulle til å si det samme.

Skrevet

Sjekket det ut, men det var desverre fullt...

Skrevet

Andre tips til hotell?

Skrevet

Jeg husker jeg var godt fornøyd med Comfort Hotel Holberg, den gangen jeg bodde der. Kort avstand til torget, men likevel litt tilbaketrukket så det var lite trafikkstøy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale Skansen pensjonat, hvis du får plass der (veldig få rom).

AnonymBruker
Skrevet

Hotel Admiral, be om rom 222 :-) Nydeig utsikt til bryggen og egen veranda. Herlig frokost.

Skrevet

hvis billig og samtidig ok er greien, sjekk ut Citybox. helt ok til lave priser. skal du være MIDT i sentrum så er Incity veldig ok.

Skrevet

hvis billig og samtidig ok er greien, sjekk ut Citybox. helt ok til lave priser. skal du være MIDT i sentrum så er Incity veldig ok.

Citybox bodde jeg på forrige gang jeg var i Bergen, og det var ingen særlig opplevelse...

Skrevet

Det var veldig få ledige hotell i det tidsrommet jeg skal, og mange ble i dyreste laget. Men jeg fant et som het Basic hotel Victoria, er det noen som har erfaring med det?

• Liker 1
Skrevet

Det var veldig få ledige hotell i det tidsrommet jeg skal, og mange ble i dyreste laget. Men jeg fant et som het Basic hotel Victoria, er det noen som har erfaring med det?

Veldig grei standard til helt ok pris, ingenting fantastisk - men du kommer til å bli fornøyd.

Skrevet

Jeg husker jeg var godt fornøyd med Comfort Hotel Holberg, den gangen jeg bodde der. Kort avstand til torget, men likevel litt tilbaketrukket så det var lite trafikkstøy.

Det ville jeg også ha anbefalt.

Skrevet

Jeg holder med om Comfort Hotell Holdberg.

Reklamelink fjernet

Bond, adm

Skrevet

Jeg har bestilt rom på hotel victoria, men siden det ikke er frokost ser jeg fortsatt litt på andre alternativer :P Noen som har bodd på Scandic hotel strand? Det er typisk at bildene lyver, og flere anbefalinger sier at hotellrommene er gamle og utdaterte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt rom på hotel victoria, men siden det ikke er frokost ser jeg fortsatt litt på andre alternativer :P Noen som har bodd på Scandic hotel strand? Det er typisk at bildene lyver, og flere anbefalinger sier at hotellrommene er gamle og utdaterte.

Jeg var på det hotellet i desember 2010 og da mener jeg de holdt på å pusse opp..

Det beste hotellet er Radisson BLU Bryggen. Frokosten på Rica Travel Hotel er kjempegod, men rommene er ganske små. Men tilgjengjeld er de veldig nye og fine.

Skrevet

Jeg var på det hotellet i desember 2010 og da mener jeg de holdt på å pusse opp..

Det beste hotellet er Radisson BLU Bryggen. Frokosten på Rica Travel Hotel er kjempegod, men rommene er ganske små. Men tilgjengjeld er de veldig nye og fine.

Bare synd det er så dyrt å bo på hotell i Bergen...De hotellene som bare er helt okei koster jo fra 3000 kr, og de som da er fine hotell koster gjerne 5-6000 kr. Helt sinnsykt!

Skrevet

Bare synd det er så dyrt å bo på hotell i Bergen...De hotellene som bare er helt okei koster jo fra 3000 kr, og de som da er fine hotell koster gjerne 5-6000 kr. Helt sinnsykt!

Hæ? Business rooms, altså dobbeltrommene, på hotel norge koster 5-6000. Du trenger ikke de rommene.

Skrevet

Hæ? Business rooms, altså dobbeltrommene, på hotel norge koster 5-6000. Du trenger ikke de rommene.

Hvis du ser på hotels.com feks ligger alle rommene uansett hotell til rundt 4-5000 i Bergen. Det kan godt være at det er fordi det er kort tid til jeg skal reise og at det derfor er få rimelige hotell som er ledige.. Men jeg har ikke hatt mulighet til å bestille i veldig god tid i forveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...