Gjest Elses Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg trenger trøst Tok nettopp ett valg om å droppe gutten jeg holdt på med, som forsåvidt har droppa meg tidligere. Jeg vet det er til det beste for meg, men herregud så lei meg jeg faktisk ble
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg trenger trøst Tok nettopp ett valg om å droppe gutten jeg holdt på med, som forsåvidt har droppa meg tidligere. Jeg vet det er til det beste for meg, men herregud så lei meg jeg faktisk ble Hei du! Jeg er i samme båt nåå.. Det har gått 5 dager uten å ha hørt et pip fra han. Jeg tok meg i å sjekke FB-profilen hans (jeg kan fortsatt se den) og han virker å ha det veldig koselig...tror ikke jeg er i tankene hans i det hele tatt. Hver gang det popper opp en melding så håper jeg så inderlig at det er han selv om jeg har bestemt meg for at det er helt over nå, men det hadde vært en liten trøst å se at kanskje han tenker på meg... men, neppe. Vi får holde ut. Det går sikkert over en gang. 2
PelleP Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Jeg trenger trøst Tok nettopp ett valg om å droppe gutten jeg holdt på med, som forsåvidt har droppa meg tidligere. Jeg vet det er til det beste for meg, men herregud så lei meg jeg faktisk ble Hvorfor?
BaltA Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Det kommer til å gå bra!!!! Du gjorde sikkert det rette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå