AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Heisann! Det er en jente som jeg begynner å like ganske godt. Og hun liker meg!! :D Vi satt oppe meg noen andre og såg film en kveld, og hun ligger med hodet på skuldrene mine, og vi holder hender. Det er tydelig at hun er interessert i meg, og at jeg er interessert i henne. Vi har liksom hatt noen slike "dater" uten at vi har kalt de det for hverandre. På dette stadiet er vi liksom venner som ser ut til å ha lyst på mere. Vi har ikke kysset enda. Så, når jeg har vært med vedkommende en hel dag på besøk, eller har vært på en lang spasertur som har tatt flere timer, og jeg må gå hjem igjen... hvordan sier man egentlig "hade" uten av det blir litt småkleint? Vi har jo ikke snakket om følelsene våre, og har altså ikke definert noe - annet enn av vi ser den andre er interessert. Vi er begge litt småsjenerte. Og på hvilket tidspunkt blir det naturlig å kysse henne? Dette har vel holdt på i et par uker, nå, og vil ikke skyndte meg på noen måte. Jeg er 20 år, og har ikke hatt noen kjæreste før. Takker for hjelp!
Gjest Awzm me Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Aw, så søtt! Du kan vel bare si at du må gå, eller noe, og så si "hade bra, snakkes!" også gi henne en klem. Hvordan få til å kysse henne... tidspunktet kommer når det kommer! Du skjønner når det gjelder
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Si tusen takk for en herlig kveld. Du får sove godt da - og så kan du kysse henne på kinnet. Det er søtt altså.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 TS her: Takk for hjelp! Det jeg er litt redd for, skjønner dere, er at hun har store forventninger til "hadesekvensen". Jeg har nok sett for mye på film, hehe. Filmer som "Love Actually" og "10 inch Hero" hjelper ikke akkuratt en stakkars sjenert gutt som er forelsket
I Grosny Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Du skal ikke si "hade" neste gang, du skal ta henne i dine armer, trekke henne mykt inntil deg og nyte hennes deilige lukt og myke hud mens du kjærlig møter hennes myke lepper.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Du skal ikke si "hade" neste gang, du skal ta henne i dine armer, trekke henne mykt inntil deg og nyte hennes deilige lukt og myke hud mens du kjærlig møter hennes myke lepper. Ikke hør på I Grosny, han har lest for mye kiosklitteratur Mitt forslag er å klemme henne, og mens du holder henne sier "du, jeg kosa meg skikkelig i dag, jeg gleder meg masse til å se deg igjen!" Og når du slipper klemmen, sier du ikke hadet, men "snakkes snart, da!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå