AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 dette er ikke for å henge ut annonsen, ble bare nysjerrig, er denne søt? personlig syns jeg den er eklere en rotter i skrekfilmer. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34611756 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Uff, den var jo ikke direkte vakker, men skjønt ansikt.. Stakkars, er de lykkelige med å se sånn ut? Være uten hår? Skinny marsvin, har bare så vidt hørt om de før, men de ser litt lite kosete ut, uten all pelsen..
Gjest Bobler Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Ikke direkte PEN, men joda den var søt. Nakenmarsvin er veldig sjarmerende, så skjønner godt at folk vil ha en 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Den var så stygg at den ble grisesøøøøt!! Vil ha sånn!!! 5
Gjest VilleMille Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Oi, jeg visste ikke at det fantes slike engang. Den var jo så creepy at den nesten ble litt søt Men jeg hadde nok vært litt redd hadde jeg hatt en slik selv. Det er nok et fantastisk kjæledyr uansett utseende da
Gjest notetur nomen Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Den ser ut som en liten flodhest med skjegg Ooo, men sjekk denne her da: http://hundj.blogg.no/1330454206_naken_marsvin.html Den var iallefall kul og garantert med skjegg. Mr.Miyagi. (Måtte nemlig google de.Nakenmarsvin, altså.Og da fant jeg den nærsynte saken der. ) Endret 4. mai 2012 av notetur nomen 4
Gjest notetur nomen Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Uff, den var jo ikke direkte vakker, men skjønt ansikt.. Stakkars, er de lykkelige med å se sånn ut? Være uten hår? Jeg tror man må ha en bestemor som kan strikke en genser til den, hvis man skal ha en sånn... 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Kjempesøt! Er ikke noe annerledes enn de med hår da. Vi mennesker har jo ikke pels på hele kroppen! Rart de fleste av oss synes dyrene med masse pels er søtest, men når det kommer til oss selv, vokser og barberer vi vekk det som er av hår og synes pels er ekkelt! Hahaha.
Cata Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Søt, eller hadde vært det uten de røde øynene. (Jada, jeg skjønner jo det bare er på bildene det blir sånn )
Gjest Badabing Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 Hellenutte! Synes den var kjempesøt, jeg. Kan ikke komme på noe dyr som er stygt og ekkelt, sett bort fra amfibier, insekter osv.
Solbærsaft Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Den ser ut som en liten flodhest med skjegg Ooo, men sjekk denne her da: http://hundj.blogg.no/1330454206_naken_marsvin.html Den var iallefall kul og garantert med skjegg. Mr.Miyagi. (Måtte nemlig google de.Nakenmarsvin, altså.Og da fant jeg den nærsynte saken der. ) Herlig! Den der lignet på Mr. Miyagi i Karate Kid! -- Så nå at du hadde skrevet Mr. Miyagi du også.. Lese hele innlegget før man svarer er jo teit... Endret 5. mai 2012 av Solbærsaft
Gjest Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Den ser ut som en liten flodhest med skjegg Ooo, men sjekk denne her da: http://hundj.blogg.no/1330454206_naken_marsvin.html Den var iallefall kul og garantert med skjegg. Mr.Miyagi. (Måtte nemlig google de.Nakenmarsvin, altså.Og da fant jeg den nærsynte saken der. ) Det der er jo en kanin :gjeiper: Marsvin har ikke så lange bein, eller slike ører!
cornflake_girl Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Det der er jo en kanin :gjeiper: Marsvin har ikke så lange bein, eller slike ører! Haha, tror du har rett! Det må være en kaninunge uten pels?
Solbærsaft Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Det der er jo en kanin :gjeiper: Marsvin har ikke så lange bein, eller slike ører! Du har rett - googlet naken kanin og fikk flere like bilder. (Vil ikke anbefale noen å google det samme. Jeg fikk også bilde av en kanin som var klar for å bli tilberedt til mat. Den også "naken". )
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mai 2012 #18 Skrevet 5. mai 2012 Har selv hatt noen nakenrotter og de har alle vært helt fantasisk skjønne Helt herlige koseklumper, som har elsket å ligge under haka mi. Jeg ville aldri skaffet meg et dyr "fordi den er søt". Da har man bomma big time og mistet all respekt for dyret. Og jeg kunne aldri sagt "ææææsj så stygg" om et dyr.
Minya Skrevet 6. mai 2012 #19 Skrevet 6. mai 2012 Den er sånn ... styggsøt. Litt som sphynx-katter, ikke akkurat ekle, men ikke sånn at kosetrangen er på maksgrensa heller.
Crazyparrotwoman Skrevet 6. mai 2012 #20 Skrevet 6. mai 2012 Har selv hatt noen nakenrotter og de har alle vært helt fantasisk skjønne Helt herlige koseklumper, som har elsket å ligge under haka mi. Jeg ville aldri skaffet meg et dyr "fordi den er søt". Da har man bomma big time og mistet all respekt for dyret. Og jeg kunne aldri sagt "ææææsj så stygg" om et dyr. nakenrotter er den eneste nakendyret jeg syns er søte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå