Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe en bra concealer og har hørt YSL sin er bra.

Men siden den er en god del dyrere enn de jeg pleier å kjøpe, så lurer jeg på om det er verdt det?

Om dere bruker concealer/highlighteren hver dag, hvor lang tid tar det før den går tom sånn ca?

Og synes dere den dekker mørke ringer under øynene veldig bra?-siden det er derfor jeg vil kjøpe den, til å skjule mørke ringer

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Det er jo først og fremst en highlighter, ikke en concealer. Den lysner opp øyeområdet og skal gjøre at du ser opplagt og våken ut, men for mørke ringer må man bruke en ordentlig concealer. Touch Éclat tar ikke mørke ringer. Mange misoppfatninger ute og går om dette produktet, jeg forstår ikke hypen..

Jeg synes ikke Touch Eclat er verdt pengene selv om man bare er ute etter highlighteffekt. Jeg fikk den i gave i fjor sommer en gang, og bruker den på brynben og kinnben. Ikke hver dag, men når jeg har tid til å legge litt ekstra flid i makeup'en, kanskje tre ganger i uken gjennomsnittlig. Den virker ikke å ta slutt ennå, men det er umulig å si hvor mye produkt som er igjen. Den fungerer helt OK, men som sagt, man finner nok langt bedre til såpass heftig pris. Dessuten inneholder den mineralolje, hvilket ikke er bra for huden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt den for første gang, og den dekker overhodet ingenting.

Ser noen har anbefalt MAC sin, selv bruker jeg Helena Rubinstein sin Magic Concealer. Den varer i evigheter.

Synes den gir en fin glød, men som sagt; dekker ikke noe som helst. Synes det blir litt smør på flesk om man likevel må bruke concealer.

Skrevet

Jeg elsker elsker elsker Bobbi Brown creamy corrector. Dekker mørke ringer perfekt. Jeg bruker også concealer-kitet til å lysne litt, og da ser jeg våken og opplagt ut :) Men går fint an å kun bruke corrector. Koster rundt 250,- på esthetique.

Skrevet (endret)

For å si det slik, l'oreal sin lumi er av samme prinsippet og koster halvparten av det YSL sin gjør. Vil du bare ha en highlighter som kan dekke pittelitt kan du heller kjøpe den.

Til dekking av mørke ringer må jeg innrømme at jeg faktisk har maybelline sine 24h consealer som favoritt, denne dekker bra og sitter som støpt, men den er litt tørr, så om du har tørr hud bør du i det minste kombinere den med en god øyekrem.

Endret av Lykkelitenen
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ser noen har anbefalt MAC sin, selv bruker jeg Helena Rubinstein sin Magic Concealer.

Har en tube av den selv, og er veldig fornøyd. Litt begrenset fargeutvalg, men tror ikke det er et problem med mindre man har veldig mørk/lys hud.

Uansett, om det er mørke ringer man vil ha vekk er en concealer med god pigmentering best. Jeg tror en lysreflekterende foruma er best på kun poser under øynene?

Skrevet

Kjøpte den faktisk for noen uker siden, synes å huske den var MYE bedre før. Nå dekker den tydeligvis ingenting. Så kan ikke anbefale den, nei. På jakt etter en ny selv, en som er virkelig bra. Den fra mac som alle skryter av synes jeg er alt for tykk og den legger seg som sparkel på huden min. Jeg er ute etter en lett og luftig som dekker relativt godt. Tenkte å spørre på taxfree neste gang jeg er ute å reiser, er så mye rimeligere der også.

AnonymBruker
Skrevet

hvilken mac concealer mener dere? Den på en rund ''boks'', lipglossform eller tube o.s.v

Skrevet

Jeg liker Pro Longwear concealer, men den dekker ganske kraftig. Den er på en bitteliten pumpeflaske, og man trenger bortimot ingenting for at det skal dekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...