AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Etter hvor mange dater er det sosialt akseptert å kline? Jeg regner egentlig med at hvis man kjenner at det kan bli et skikkelig seriøst forhold, så venter en kanskje en stund? Ødelegger en muligheten for å bli godt kjent hvis en roter tidlig?
Pene sko... Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Å rote (Les: Knulle eller kline) tidlig ødelegger spenningen og dreper dermed noe av gnisten.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Takk for svar, det er litt sånn jeg også tenker Var på en førstedate i forrige uke, og fikk melding fra fyren dagen etter om at han gjerne ville treffes igjen (litt overraskende, siden han kom en halvtime for seint og dro relativt tidlig). Og han hintet om klining, på en spøkefull måte, men mener det nok. Er det litt harry, eller? Nå blir det i hvert fall umulig å unngå temaet om vi møtes igjen. Jeg har ikke datet på hundre år, har vært i et langt forhold, før det var jeg jo ung og useriøs...
Frittfram Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg har ikke datet på hundre år, har vært i et langt forhold, før det var jeg jo ung og useriøs... Klart han var seriøs på at han ville kline. Mitt råd i din nåværende situasjon er å kose deg, rett og slett kline til! Med ham eller noen andre som tenner libidoet. Lite å risikere. Etter et så langt og antageligvis kjedelig forhold på slutten fortjener du nå å nyte livet litt. Finne ut hva du vil. Ikke stresse med å prøve å komme inn i et nytt forhold. Jeg ville vært mer redd for at han du dater skulle prøve å få deg inn i et forhold du ikke er klar for. Men det virker jo ikke slik.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Etter hvor mange dater er det sosialt akseptert å kline? Første date. Jeg regner egentlig med at hvis man kjenner at det kan bli et skikkelig seriøst forhold, så venter en kanskje en stund? Ikke nødvendigvis. Ødelegger en muligheten for å bli godt kjent hvis en roter tidlig? Jenta kan gjøre det, fordi hun risikerer å bli sett på som billig.
Steinar40 Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Etter hvor mange dater er det sosialt akseptert å kline? Jeg regner egentlig med at hvis man kjenner at det kan bli et skikkelig seriøst forhold, så venter en kanskje en stund? Ødelegger en muligheten for å bli godt kjent hvis en roter tidlig? Ja, til det siste spørsmålet. Det kan da fort bli veldig feil fordi man ikke ble godt nok kjente på andre områder først.
Bettina Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Hvis du ser etter en seriøs partner kan det være lurt å holde litt igjen, på klininga også. Veldig lett for å miste fokuset på å bli kjent og heller falle for fristelsen med å bli kjent med hverandres kropper istedetfor. Ikke at det er noe galt i det, men det spørs jo hva DU er ute etter:) Når jeg leser det du skriver tenker jeg at det er mulig han er bare ute etter kos, siden han kom seint og gikk tidlig men likevel hinter om klining allerede. Ville ikke bruke tid på deg uten mulighet for klinings som kan føre til noe mer?
Gjest Janus Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Hva som er sosialt akseptert skal du ikke tenke så mye på. La andre ha slike bekymringer. For min del ser jeg ikke at det å kysse tidlig skal påvirke utfallet for resten av forholdet. Og derfor liker jeg å kysse tidlig. Veldig tidlig. For min del er det en viktig del av det å bli bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Klart han var seriøs på at han ville kline. Mitt råd i din nåværende situasjon er å kose deg, rett og slett kline til! Med ham eller noen andre som tenner libidoet. Lite å risikere. Etter et så langt og antageligvis kjedelig forhold på slutten fortjener du nå å nyte livet litt. Finne ut hva du vil. Ikke stresse med å prøve å komme inn i et nytt forhold. Jeg ville vært mer redd for at han du dater skulle prøve å få deg inn i et forhold du ikke er klar for. Men det virker jo ikke slik. Hehe - litt sant dette, forholdet var kjedelig på slutten og det er godt med litt ny bekreftelse og lyst, selv på en "harry" måte. Fyren er søt, men antagelig ikke en jeg ser for meg et seriøst forhold til. TS
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Hvis du ser etter en seriøs partner kan det være lurt å holde litt igjen, på klininga også. Veldig lett for å miste fokuset på å bli kjent og heller falle for fristelsen med å bli kjent med hverandres kropper istedetfor. Ikke at det er noe galt i det, men det spørs jo hva DU er ute etter:) Når jeg leser det du skriver tenker jeg at det er mulig han er bare ute etter kos, siden han kom seint og gikk tidlig men likevel hinter om klining allerede. Ville ikke bruke tid på deg uten mulighet for klinings som kan føre til noe mer? Dette er nok også riktig Jeg er voksen nok til å vurdere hva jeg egentlig er ute etter, så sånn sett er jeg ganske trygg. Kos er greit nok, som nevnt over tror jeg ikke han er drømmemannen. Men jeg vil liksom bli respektert av den andre parten uansett. Det var forsåvidt en ok grunn til at han kom for sent og gikk tidlig, men det er noe jeg er var for i et nytt bekjentskap... Æaj, får se det an Kanskje jeg treffer ham igjen og kliner litt, men stikker før det blir noe mer.
Bettina Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 Æaj, får se det an Kanskje jeg treffer ham igjen og kliner litt, men stikker før det blir noe mer. Den berømte "se hva som skjer"
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Den berømte "se hva som skjer" Hehe, ja
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 Jeg vil si første date. SÅ lenge det føles riktig for dere.
Gjest Vodka Skrevet 30. april 2012 #14 Skrevet 30. april 2012 Nei, det trenger ikke bli ødelagt. Gjør det når du føler for det.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #15 Skrevet 30. april 2012 "Sosialt aksepert" får jeg inntrykk av at det er fra første stund, ut fra innlegg her på kg. For meg selv (og det er det som betyr noe for meg) vil det gå en god stund og jeg vil kjenne mannen godt før det blir aktuelt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå