Gjest nysgjerrigperen Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Har nettop klippet av alt slitt hår! Nå skal jeg begynne å spare. Hva kan jeg gjøre for unngå at tuppene slites? Hvilke produkter bør jeg bruke? Hvor ofte bør jeg stusse håret, og hvor mye? Holder det f.eks. med en halv cm hver tredje måned? Er det sant at man bør vaske det minst mulig?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Du bør klippe det når det begynner å bli slitt, hvorfor skal du klippe før?
Belle de Jour Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=646784&st=0 Mange tips i denne tråden
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Jeg har klippet håret hver 8 uke de siste 5 årene, for og forindre at det blir slitt, at tuppene splitter seg og spiser seg oppover. Produktene spiller jo også en rolle. Bruk gode produkter som passer ditt hår, og din hodebunn, prøv og kure håret ca 2-3 ganger i uka i starten, for så og evt trappe ned. Jeg kurer en gang i uka, og hos frisøren når jeg er der. Bruker forøvrig joico k pak serien i shampo og balsam, og kms moisterrepair hårkur, tilslutt bruker jeg joico k pak split end og morrocan oil. De to sistnevnte har gjort underverker for håret mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå