AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 hva er din favoritt? den fra garnier var jo helt forferdelig. har hørt mye bra om de ekte fra korea. har dere prøvd de?
Gjest ms_kwang Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg var i sør korea ifjor å hamstret BB cream min favoritt: Total Solution BB, mamonde http://www.bestfromkorean.com/mamonde-total-solution.html
Chelsea82 Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Hei! Kommer an på hva du er ute etter og hvordan huden din er. Jeg har fet hud og liker at det er med solfaktor. Jeg har prøvd Lioele og Skin79 og er superfornøyd med de
Gjest BabyBlue Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Du burde lese litt rundt på nettet og notere deg ned noen som virker lovende til din hudtype, det er jo en haug av de der ute :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 hva er din favoritt? den fra garnier var jo helt forferdelig. har hørt mye bra om de ekte fra korea. har dere prøvd de? Ånei, er garnier sin helt forferdelig? Jeg har nettopp bestil den
Gjest Tigress Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Missha Perfect Cover er vel av dei mest populære, trur eg. Skin79 har mange ulike og er også eit mykje brukt merke. SkinFood, Etude House og Missha testar dessutan ikkje på dyr, og det er jo verd noko. Eg har Dr. Jart+ Black Label (denne er kjempegod, men litt dyr til å vere BB-krem), SkinFood Aloe (også veldig god, ganske billig), Etude House Magic (veldig tynn, dekker lite til å byrje med, men så blir det på magisk vis betre!), Skin79 Oriental Gold Plus (denne har eg nett fått, og klarte først i dag å dosere skikkeleg - veldig drøy). Eg synest faktisk at Garnier sin var ok som ein start, men når ein ser kor godt til dømes SkinFood eller SKin79 dekkjer, så er Garnier heilt håplaust. Eg har ganske normal hud, treng eigentleg ikkje å dekkje så mykje, men er i ferd med å bli hekta på den perfekte finishen eg får med til dømes SkinFood eller Skin79. Jau, og så er eg utruleg bleik, truleg rundt NC20 i MAC (eigentleg var NC15 for ljos og NC20 altfor gul...).
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Kan ikke noen komme med noen BB forslag som kan passe til virkelig tørr hud? Jeg sliter litt med foundations som virker litt uttørkende, og kunne godt tenkt meg å bestille en BB krem som kanskje funker enda bedre. Kunne virkelig ønske det fantes noen i Norske butikker man kunne prøve før man kjøpte, bortsett fra Garnier sin da.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 brtc jasmine water (den lilla) har jeg. tror den er best for veldig tørr hud. jeg blir fort blank med den selv om jeg har pudder på. nettopp bestilt meg missha perfect cover #13. håper den er bra
sebra Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Jeg surfer litt på ebay nå og ser etter bb kremer. Ser på Missha perfect cover, og ser at den er whitening?! Blir dere ikke skremt av det? Hvis dere vet om noen bra ebay butikker som selger bra bb kremer må dere mer enn gjerne legge ut link
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 hu her har mye forskjellig. mottok min bbcream fra korea knapt en uke etter at jeg bestilte.
if_only_you Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 Estee Lauder DayWear Anti-Oxidant Beauty Benefit Creme SPF 35 er veldig bra. Gir mye fukt, lukter godt og er drøy i bruk (selv om man først ikke tror det). Den finnes i to farger lys og medium. Dessverre er den lyse litt for mørk for min bleke hud akkurat nå, så bruker den bare når jeg skal ut og sminker meg mer enn til vanlig. Passer nok perfekt til sommeren!
Gjest Tigress Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Jeg surfer litt på ebay nå og ser etter bb kremer. Ser på Missha perfect cover, og ser at den er whitening?! Blir dere ikke skremt av det? Hvis dere vet om noen bra ebay butikker som selger bra bb kremer må dere mer enn gjerne legge ut link Nei, kviteffekten er hovudsakleg retta mot å bleike arr og slikt, ikkje for å bli generelt kvitare, dette er jo krem som i utgangspunktet ble brukt for å dekke over og hjelpe til med å lege arr og hud som hadde vore operert på. Du blir litt kvitare i trynet medan du har kremen på, før han har oksidert, men det er fordi det er titanoksid i dei, det er solskyddet.
Gjest ms_kwang Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Nei, kviteffekten er hovudsakleg retta mot å bleike arr og slikt, ikkje for å bli generelt kvitare, dette er jo krem som i utgangspunktet ble brukt for å dekke over og hjelpe til med å lege arr og hud som hadde vore operert på. Du blir litt kvitare i trynet medan du har kremen på, før han har oksidert, men det er fordi det er titanoksid i dei, det er solskyddet. Si det til alle asiatere som bruker whitening cream, for å bli lysere i huden. Her i norge er den kanskje rettet mot å bleke arr, men ikke der borte, hvor BB cream har vært solgt leeenge før det ble kjent her borte og i USA Å være lys i huden der borte blir sett på som vakkert. Derfor er det mange som bruker "whitening" I alt
Gjest Tigress Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Si det til alle asiatere som bruker whitening cream, for å bli lysere i huden. Her i norge er den kanskje rettet mot å bleke arr, men ikke der borte, hvor BB cream har vært solgt leeenge før det ble kjent her borte og i USA Å være lys i huden der borte blir sett på som vakkert. Derfor er det mange som bruker "whitening" I alt Eg veit. Eg svara berre på om eg er redd for at det står "whitening", og det er eg ikkje, av di eg satsar på at dei som har testa har rett i det dei skriv. Dei fleste omtalane av produkta seier at huda ikkje blir kvitare, men at små ujamne punkt (kvisearr til dømes) blir ljosare. Det er jo mange kvite som brukar desse kremane, og dei fleste av dei er også litt skeptiske til at dei skal ljosne, men det gjer dei altså i praksis ikkje. Snittalet på hudpleieprodukt for ei koreansk dame er visst om lag 11, så eg trur nok at om berre eitt produkt er ljosande så skal nok det gå greitt, altså! :-)
Gjest ms_kwang Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Eg veit. Eg svara berre på om eg er redd for at det står "whitening", og det er eg ikkje, av di eg satsar på at dei som har testa har rett i det dei skriv. Dei fleste omtalane av produkta seier at huda ikkje blir kvitare, men at små ujamne punkt (kvisearr til dømes) blir ljosare. Det er jo mange kvite som brukar desse kremane, og dei fleste av dei er også litt skeptiske til at dei skal ljosne, men det gjer dei altså i praksis ikkje. Snittalet på hudpleieprodukt for ei koreansk dame er visst om lag 11, så eg trur nok at om berre eitt produkt er ljosande så skal nok det gå greitt, altså! :-) Men så er også mye av den europeiske BB kremen litt forskjellig enn den som er i asia også da ^_^ Der blir du hvitere av kremen Men jeg tror den som er her gir huden en mer glans, at det ser ut som at den er lysere enn det den er, men om du er blek, med kviser eller arr, så blir jo da arrene lysere, men den bleke huden blir gitt mer glans Jeg har BB krem kjøpt i Asia,sør korea, har 1 med whitening, og en annen som passer til min hud uten whitening, og den med whitening er blitt brukt rett under brynet, hvor jeg ENDA er rød etter øyebryns piercingen enda det er 5 år siden den ble revet ut >.<
Gjest Tigress Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Men så er også mye av den europeiske BB kremen litt forskjellig enn den som er i asia også da ^_^ Der blir du hvitere av kremen Men jeg tror den som er her gir huden en mer glans, at det ser ut som at den er lysere enn det den er, men om du er blek, med kviser eller arr, så blir jo da arrene lysere, men den bleke huden blir gitt mer glans Jeg har BB krem kjøpt i Asia,sør korea, har 1 med whitening, og en annen som passer til min hud uten whitening, og den med whitening er blitt brukt rett under brynet, hvor jeg ENDA er rød etter øyebryns piercingen enda det er 5 år siden den ble revet ut >.< Tja, vi får vel sjå. Eg brukar berre asiatisk BB-krem. Har lese mange meldingar av asiatisk bb-krem som kan melde at dei ikkje blir kvitare, men at arr og slikt blir ljosare. Trur to av dei er whitening, to ikkje. Blir neppe så stor skilnad, eg er bra ljos frå før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå