AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Når jeg tenker meg om, har jeg knapt vært interessert i en mann som ikke spiller et eller flere instrumenter - kan ikke huske om min første eks gjorde noe mer enn å klimpre litt på gitar (ellers prøvde han å skrive bøker), men ellers har alle tatt musikk ganske seriøst - brukt mye tid i band e.l.. Ekssamboeren brukte mye av pengene sine på musikkprogrammer, lydkort, instrumenter osv, og komponerte litt nå og da. Han spilte først og fremst synth ("tagenter", som han irriterende nok kalte det ), men også bass og litt gitar. Ganske dyktig - naturtalent, men uferdig. Nå har jeg møtt en som rett og slett jobber med musikk, dessuten har jeg fått kontakt med en annen på sukker som, selv om han jobber med noe helt annet, også spiller... Ahhh! Driver alle menn med musikk, eller? Jeg synes det er fint, men får nesten mindreverdighetskomplekser fordi jeg ikke har rytmesans, ikke kan synge og ofte føler meg ukomfortabel på dansegulvet. Det ville vært befriende å møte en som ikke hører hvor surt jeg synger og ikke kommenterer at jeg danser i utakt Når jeg tenker over det er nesten alle kamerater jeg har, også involvert i musikk i varierende grad, men mange av disse jobber i en kreativ bransje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå