sisse68 Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei folkens! Jeg er ei jente på 22 år. Jeg var på fest med en gutt for ei beite sia, og jeg sov over hos han, det skjedde ingenting, vi bare lå å klina. Alt var liksom greit når han kjørte meg hjem igjen. Og jeg sov hos han andre natta igjen, da var jeg litt brisen da også, men han var edru. det var litt kleint. Så neste dag på morran når jeg våkna, så sa han til meg, at det som skjedde på onsdagen( at jeg var med han hjem) det skulle ikke skjedd sa han, og at han beklaga seg. Vi har nesten alltid kjent hvarandre eller at jeg alltid har visst hvem han var. Han er 33 år gammel, jeg har alltid vært veldig begestra for han. Men er ikke det jeg lurer på, 2 uker etterpå kom det inn en melding i fra han. Det sto: Hei! Håper du har det bra, og at siste del av påska og bursdagen var bra(Gratulerer så mye med dagen som var:D) må bare si at jeg beklager så mye og unnskyld for at jeg lot noe som helst skje. Jeg skulle sendt denne for flere uker siden men har trekt meg vær dag:)sorry. Og at han hadde veldig dårlig samvittighet. Men vi blei liksom enige om at det aldri skulle skje at jeg sov over hos han. og jeg forsto på han at vi ikke skulle ha mere kontakt.. Å da håper jeg at noen av dere kan hjelpe meg litt. Hvorfor skreiv han denne meldinga til meg? Håper noen kommer med noen gode svar til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå