AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Trenger tips til gode scrubber til både kropp og ansikt. Må gjøre huden klar for solen:)
sunshiny Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 kun til ansikt: Dermalogica skin prep scrub! men den må brukes 3-4 ganger i uken hvis du skal oppnå "effekt". Jeg har hatt den i kanskje 1,5 år nå, og har kun brukt den kanskje et par ganger i måneden, frem til for en mnd siden. da brukte jeg den 3 ganger i uken og huden min ble bedre! Til kroppen (og ansikt) har jeg hørt mye bra om MD formulations face and body scrub:) men har ikke testet den enda
Gjest Frk.Poppins Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Yves roche har noen rimelige- som faktisk er kjempe gode!!
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Til ansikt vil jeg anbefale MD sin og Dead sea spa magic. Eventuelt Sensilis sin kombinerte maske og skrubb for de med litt fetere hud eller urenheter. Til kropp anbefaler jeg virkelig Linda Johansen sin spa candy-skrubb. Denne er dyr, men så sinnsykt deilig at prisen er verdt det. Denne blir til lotion på huden, så man slipper å smøre seg etter bruk. Om man vil ha ett billig altrnativ er både Korres og L'oreal sin skrubb god (Korres god, l'oreal ok), men da bør man smøre seg etter bruk.
Chocoholic Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Ansikt: MD formulations face&body. Veldig bra skubb som varer kjempelenge. Kropp: Her liker jeg veldig godt The Body Shop olive body scrub. Jeg har prøvd fra decleor og andre dyrere merker, men for meg funker TBS best. Den tørker ikke ut huden noe særlig og den fjerner alt av døde hudceller. På bena etter barbering bruker jeg også slike hansker kjøpt på H&M i tillegg til denne, og da blir huden suuuper myk. Avslutt med fuktighetskrem.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Til ansikt vil jeg anbefale MD sin og Dead sea spa magic. Eventuelt Sensilis sin kombinerte maske og skrubb for de med litt fetere hud eller urenheter. Hvordan klarer du å bruke den i ansiktet? Jeg synes den blir så grov, er det en annen type enn den grove du bruker?
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Dead sea har en egen til ansikt, IKKE saltskrubben i ansiktet, antar det er den du har prøvd? Jeg er glad i saltskrubben også, til bruk på kroppen, men ansiktsskrubben er veldig mild og har mange og fine korn, så den passer også til sensitiv hud. http://www.feelunique.com/p/Dead-Sea-Spa-Magik-Mild-Exfoliant-75ml
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Dead sea har en egen til ansikt, IKKE saltskrubben i ansiktet, antar det er den du har prøvd? Jeg er glad i saltskrubben også, til bruk på kroppen, men ansiktsskrubben er veldig mild og har mange og fine korn, så den passer også til sensitiv hud. http://www.feelunique.com/p/Dead-Sea-Spa-Magik-Mild-Exfoliant-75ml Jeg har selvsagt ikke prøvd den, som sagt så synes jeg den blir for grov. Takk for tips.
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Tenkte ikke du hadde prøvd den i ansiktet, så gal tror jeg ikke (håper?) noen er Men Vita og noen helsekostbutikker har ansiktsskrubben, så du kan jo prøve litt på hånden for å kjenne på den, som sagt, jeg syntes denne er kjempe god og ett godt alternativ til MD for de som syntes den er for dyr eller som ikke liker syre
skreppamedleppa Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Jeg bruker sensai peeling på ansikt http://www.sensai-cosmetics.com/detail/index.php?lang=en&id=sp008, etterfølgt av krem i samme serie (dyrt, men verd det) Og på kroppen bruker jeg L´oreal sin exfotonic ettrfulg av god olje
Mae Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Som mange andre her sverger jeg til MD for ansiktet, men synes kornene blir litt for fine til å skrubbe kroppen. Har nettopp prøvd NUXE til kroppen, og er veldig fornøyd. I den er det veldig grove korn, så passer kanskje ikke så bra dersom man har sensitiv hud. Men huden blir veldig myk og god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå