Gjest Bette Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 De forrige eierne har satt klistremerker på dører, karmer, vinduer mm og det er også mye dobbelsidig tape på vegger etter oppheng av tegninger..... :x Hvordan får jeg bort fandenskapen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Masse salmiakk eller zalovann på en svamp. På glatte flater kan du bruke en sånn plastsparkel til å skrape forsiktig bort merkene. Bløt opp en gang til og vaske med en microfiberklut. Ellers kan du kanskje prøve deg med litt White Spirit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Hårtørrer varmer opp limet slik at klistremerkene blir lettere å fjerne. Ren aceton (eller neglelakkfjerner om du ikke har det) er også glimrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Det beste for å fjerne limrester er Rødsprit, men på flater hvor dette ikke kan brukes er hårføner ett godt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Kjøp plasterfjerner på apoteket. Funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Pass på å ikke bruke sånn plasterfjerner og sånt på plastflater... kan etse i stykker plasten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 27. januar 2004 #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Neglelakkfjerner det tar det meste. På vinduer kan du bruke et barberblad, eller et helt knivblad fra en slik kniv hvor du brekker av etter hvert. ( Standlykniv eller noe slikt tror jeg det heter) Men si meg, tok de ikke det vekk etter seg da de vasket ut? Det hadde nok jeg forlangt ved en overtagelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå