Salamandria Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei. Jeg sliter veldig med fet og skinnende hud, og kviser som liker seg godt på haken. Har brukt Vichy normaderm-serien lenge nå¨, men ser ingen forbedring. Nå vurderer jeg å bestille Proactiv clear skin fra TVShop. De påstår hvertfall at den skal virke mot alt jeg sliter med... Har noen av dere prøvd det? Eller kan dere anbefale en annen serie mot min hudtype? Men det må ikke koste altfor mye.... På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 har hørt om mange som reagerte på proactive...
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 De fleste jeg kjenner som har prøvd proactiv sier at det tørker inn huden fullstendig. så jeg ville ikke anbefalt det..
Wonders Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 nei ikke kjøp det, gå til hudlege, og hør. Ikke spa som pusher teite kremer. Apoteket har mye flott. Bytt såpe og ansiktsvask.
Gjest Loverdose Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Brukte Proactiv i litt over 4 måneder, merket ingen forskjell og huden min ble langt ifra bedre.
Gjest BabyBlue Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Nei og nei og atter nei. Det er en grunn til at det selges på tv shop.
terri Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Sats heller på skikkelige merker som hudpleier har. Jeg har selv slitt med svært fet hud (+akne). Det eneste merket jeg har hatt litt bedring av er MD formulations. Nå går jeg på medisin fra hudlege, og det var det eneste som hjalp 100%.
terri Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Glemte å si at MD er en ganske dyr serie, men til gjengjeld er den VELDIG drøy i bruk. Jeg kjøper produkt ca 1 gang i året
Miah Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 ^ Hva er det du bruker fra MD, da? Min Facial Cleanser må jeg ha minst to av i året, og Continuous Renewal Serum varer ikke et helt år, langt fra. Men men, folk er forskjellig.
Wonders Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 vil ikke forverre noe, ts, men jeg brukte MD og fikk fet hud av produktene...
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 vil ikke forverre noe, ts, men jeg brukte MD og fikk fet hud av produktene... Da brukte du nok feil produkter eller du brukte produktene feil.
terri Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Akkurat nå går jeg på iso/roacuttane, så kan ikke bruke produkter fra md fordi de blir for sterke. Tidligere har jeg brukt Rensegel. scrub og ansiktskrem. Alt etter hvor mye man bruker i gangen det jeg har brukt minimal mengde hver gang. kan hende jeg har brukt det opp litt før et år, men det er jammen ikke langt i fra. Har fortsatt igjen av scruben som jeg kjøpte før påske i fjor (bruker den bare i ansikt). men smaken er forskjellig Har hørt mye positivt om Dermalogica og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå