AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Del Skrevet 29. april 2012 Skal med en kamerat reise på et par dagers ferie i sommerferien. Har ikke reist alene uten foreldre før, så greit om det er litt "trygt" i landet og ikke super mye kriminalitet. Vil gjerne dra til et land hvor det er gode shoppingsmuligheter helst rimelig, må ha en stor fornøyelsespark, helst til varmere strøk, gjerne dyrepark eller lignende også. Greit at det er litt å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #2 Del Skrevet 29. april 2012 Siden det er bare ett par dager vil jeg anbefale Riga. Storby er vanskelig på få dager, det er så mye å se og så alt for liten tid - synes jeg da. Har vært i Barcelona, Milano og Venezia også (av varme storbyer) og der er det ikke særlig billig, og det er så stort at man bør ha flere dager på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 29. april 2012 #3 Del Skrevet 29. april 2012 København. Shopping, Tivoli, eller Gøteborg med shopping og Liseberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4 Del Skrevet 29. april 2012 Siden det er bare ett par dager vil jeg anbefale Riga. Storby er vanskelig på få dager, det er så mye å se og så alt for liten tid - synes jeg da. Har vært i Barcelona, Milano og Venezia også (av varme storbyer) og der er det ikke særlig billig, og det er så stort at man bør ha flere dager på seg. Heller litt mot Barcelona, regner med vi tar 3 overnattinger. Er en stor fornøyelsespark ca 1 time fra storbyen og gode shoppingsmuligheter. I tilleg har de både akvarium og dyrepark. Hvordan er det med kriminalitet der? Er det noen fornøyelsespark i nærheten av rico da? København. Shopping, Tivoli, eller Gøteborg med shopping og Liseberg. København og gøteborg er uaktuelt, blir litt for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 29. april 2012 #5 Del Skrevet 29. april 2012 Er enig med deg ang. Barcelona, har vel selv vært snart i de fleste storbyene i europa. Du finner det meste der av det du spør om, og angående kriminaliteten er det ett ikke eksisterende problem, så lenge du tar de samme forholdsreglene som du alltid gjør når du reiser til litt større byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #6 Del Skrevet 29. april 2012 Tenkte ikke på fornøyelsesparker, bare shopping - beklager. Barcelona med 3 overnattinger blir nok en super tur! Jeg merket ikke noe til kriminalitet, men selvfølgelig må man passe litt ekstra på. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå