Gjest LillaGorilla Skrevet 30. april 2012 #21 Del Skrevet 30. april 2012 Ja jeg bare skrev 55-60 fordi jeg ikke vet helt hva min trivselsvekt er. Er jeg slank å pen på 65 så stopper jeg jo selfølgelig der Jeg vil ha litt kjøtt på kroppen. Fornuftig holdning Reagerte bare litt fordi jeg er 171 cm og veide 56 kg for ett år siden.. da stakk ribbebena ut Men vi har jo alle forkjellige kropper, så det går jo ikke an å sammenligne. Bra du vet å stoppe i tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 30. april 2012 #22 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg er 173 cm og veier idag 83 kg. Er jeg feit? Hva burde jeg veie? Det er ingen fasit å hva en person SKAL veie. Det kommer an på beinbygning, fordeling av fett/muskler osv. Her er masse jenter som har samme mål som deg, men ingen av dem er like: Bodies Endret 30. april 2012 av *Maja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 30. april 2012 #23 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er 174 og veier 60. Synes selv jeg har noen kilo for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 30. april 2012 #24 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er 173, og veier nærmere 90, tipper jeg. ( Skal prøve å få veid meg en eller annen gang snart.. ) Jeg spiser sunt, er fysisk aktiv, men trener ikke noe spesielt. Er i god form, men ikke stram i kroppen, akkurat;) Og jeg synes selv jeg er sexy, jeg. Spis sunt, vær aktiv, elsk deg selv. Om du selv synes det er viktig å være veltrent, eller å veie 10kg mindre, så for all del, kjør på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 1. mai 2012 #25 Del Skrevet 1. mai 2012 Man er jo velig forskjellig bygd. Jeg er 168 og veier 60 kg,kunne fint gått ned 5 kg uten at jeg hadde blitt altfor tynn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #26 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er også 173 og veide det samme som deg for 6 måneder siden, TS. Nå veier jeg 73 og skal ned til 65. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 1. mai 2012 #27 Del Skrevet 1. mai 2012 Man er jo velig forskjellig bygd. Jeg er 168 og veier 60 kg,kunne fint gått ned 5 kg uten at jeg hadde blitt altfor tynn:) Uten tvil, jeg er også 168 og hadde jeg veid 60 kg hadde jeg sett syklig tynn ut. (legen min var nesten redd når jeg veide 63) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #28 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er også 173, og veier 89 kg! Jeg, og svært mange andre ærlige mennesker rundt meg, synes ikke at jeg ser tjukk ut. Jeg har ganske store, men stramme hofter og lår, litt mage, men en veldig slank midje, og store flotte pupper. Bredskuldret, men tynne armer, kanskje benbygninga mi og muskler som redder meg (kg vs. utseendet)! Føler man seg bra, ser man bra ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #29 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er 174 cm og 77 kg. Har brede skuldre og hofter. Syns selv jeg ser normalbygd ut, men har hatt litt ekstra på magen i ett år eller to Basert på hvordan jeg er så tror jeg ikke du er feit. Og du er jo tynn, og har ingen mage! Alt sitter jo bra på deg! Du er et godt eksempelt på at man kan være slank og fin, og uten noe ekstra, og likevel veie mer enn andre gjør. Hilsen en som kjenner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #30 Del Skrevet 4. mai 2012 Blir så oppgitt av det her altså!! Jeg er 1.69 høy og veier 83 kg. Jeg er IKKE feit! Noen kg ekstra kanskje, ja... men søren heller altså! Legger med bilde til og med, som bevis.. :gjeiper: Meg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #31 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg er 173 og veier 58 kilo, er fornøyd med kroppen stort sett, men likeri kke lårene mine. Jeg har cellulitter som ikke vil bort selv med trening 4-5dager i uken ..alle damene i familien min har mye cellulitter så tror gener har mye å si dessverre ( og ja jeg trener også tung styrketrening) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 4. mai 2012 #32 Del Skrevet 4. mai 2012 Er det tragisk at det tok litt tid før jeg skjønte at kg stod for kilo og ikke KG som i kvinneguiden? Tror jeg logger av for dagen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridakinderegg Skrevet 4. mai 2012 #33 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg er 170cm høy og veier rundt 58kg! Trener mye og spiser hva jeg vil egentlig. Skulle gjerne ha veid 52kg men gidder ikke akkurat nå å stresse med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridakinderegg Skrevet 4. mai 2012 #34 Del Skrevet 4. mai 2012 Blir så oppgitt av det her altså!! Jeg er 1.69 høy og veier 83 kg. Jeg er IKKE feit! Noen kg ekstra kanskje, ja... men søren heller altså! Legger med bilde til og med, som bevis.. :gjeiper: Meg! Kommer jo helt ann på hvor kg ligger! Jeg har null pupper så mine ekstra kg ligger på rumpa! Kommer helt ann på hvordan du er bygd opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 5. mai 2012 #35 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg er også 173 ( hvertfall et sted mellom 170 - 173) og jeg veier ca 60kg nå, har vært nede i 59 og der trivdes jeg veldig godt, så jeg vil ned dit igjen, men liker kroppen min nå også, er definivt ikke for tynn, eller for feit. Vi er alle veldig forskjellig. Foreksempel da jeg veide 64 synes jeg at jeg veide alt for mye.. så det er smak og behag, og alle kroppene våre er forskjellig og HUSK at muskler veier mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #36 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg er 179 cm høy og veier 63 kg, og jeg har fortsatt former. Folk er forskjellige Poenget er at du har en sunn livsstil og trives med deg selv, ikke hva vekten viser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 6. mai 2012 #37 Del Skrevet 6. mai 2012 Blir så oppgitt av det her altså!! Jeg er 1.69 høy og veier 83 kg. Jeg er IKKE feit! Noen kg ekstra kanskje, ja... men søren heller altså! Legger med bilde til og med, som bevis.. :gjeiper: Meg! Du så IKKE ut som du veide 83 kg nei...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #38 Del Skrevet 7. mai 2012 Blir så oppgitt av det her altså!! Jeg er 1.69 høy og veier 83 kg. Jeg er IKKE feit! Noen kg ekstra kanskje, ja... men søren heller altså! Legger med bilde til og med, som bevis.. :gjeiper: Meg! Så modig du er som legger ut bilde! Og du har helt rett; du er IKKE feit! Flott var du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2012 #39 Del Skrevet 7. mai 2012 Du så IKKE ut som du veide 83 kg nei...! Synes du ikke?? Jeg synes ikke det så ut som hun veide under 80 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #40 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg er 173 og 54kg, så litt for tynn. Jeg tror en god vekt for 173 cm er rundt 60 - 65 men det er bare fra personlig erfaring. Folk ser forskjellig ut, så det gjelder mest å finne en vekt som passer deg og du er fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå