Gå til innhold

173 cm... Hvor mange kg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173 cm og veier idag 83 kg.

Er jeg feit?

Hva burde jeg veie?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173 og veier 70. Skal ned til 60. Du er kanskje litt feit ja.

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å si! Det kommer an på benbygning og sånt. Og alder. Og kroppsfasong. Og om du trener.

Jeg er like høy som deg, og vekten min har økt med 15 kg siden jeg var 20 år. Og jeg er fremdeles forholdsvis slank. Ihvertfall langt fra fet. Jeg var heller ikke syltynn da jeg var 20. Så hvor de 15 kg har plassert seg, vet jeg ikke.

Du er rundt 14 kg tyngre enn meg. Men det kan jo være kraftig kroppsbygning og/eller muskler (jeg har ikke så mange av sistnevnte)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173 og veier 70. Skal ned til 60. Du er kanskje litt feit ja.

Jeg er 173, og 69 kg. Og har ikke behov for å gå ned. Ser helt "vanlig" ut. Så du kan ikke bruke din egen kropp som eksempel. Alle er forskjellige.

• Liker 6
Skrevet

Jeg veier 58 kg,er 172 da. Er akkurat passe slank.

Er litt vanskelig å vite om du er overvektig uten å ha sett deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jegver vell det man kaller kraftig bygd. Har store føtter (str 40), breie skuldre, brede hender, tung benbygging osv. Men liker ikke det jeg ser i speilet. Føler meg megasvær... :(

Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd med kroppen din,så er det bare å sette igang tiltak da,trene og spise sunt :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd med kroppen din,så er det bare å sette igang tiltak da,trene og spise sunt :)

Jeg prøver, men dørstokkmila er så uendelig lang....

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg er 174 cm og 77 kg. Har brede skuldre og hofter. Syns selv jeg ser normalbygd ut, men har hatt litt ekstra på magen i ett år eller to :fnise: Basert på hvordan jeg er så tror jeg ikke du er feit.

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg er 173 cm og veier idag 83 kg.

Er jeg feit?

Hva burde jeg veie?

TS her. Jegver vell det man kaller kraftig bygd. Har store føtter (str 40), breie skuldre, brede hender, tung benbygging osv. Men liker ikke det jeg ser i speilet. Føler meg megasvær... :(

Svarer du ikke på ditt eget spørsmål her? Dersom du føler deg megasvær så er du nok litt feit/kraftig ja.

Hvilke svar forventer du egentlig å få? Alle kropper er forskjellige, vi kan ikke si om du er feit eller ikke ut i fra din høyde og vekt.

Uavhengig av vekten, dersom du ikke er fornøgd med deg selv, må du gjøre noe annerledes for å bli fornøgd. Enten må du gjøre en innsats for å få en kropp du liker, eller gjøre en innsats for å like den kroppen du har.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173 og veier 79.

Har vert nede på 70 for et halvt år siden og jeg er feit nå og var da.

Sett at vi har lik kropp(noe vi garanteert ikke har) så ville jeg kalt deg feit ja.. Vertfall småfeit.

Jeg kan ikke si hva du burde veid. Men jeg satser vertfall på 55-60.

Og jeg har enten mellom-"stor" eller krafig benbygning (husker ikke helt)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

55-60 var kanskje litt lite? :/ Ville heller satset på 60-65.

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste er å ha en kropp som er sunn og frisk, og som fungerer i mange, mange år. Da er det lurt å trene, og for å gidde å trene regelmessig er det lurt å finne en aktivitet du trives med :)

Hva slags kroppsform du har er ummulig å svare på når man bare vet vekt og høyde. Men feit er du helt sikkert ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med dette fjortistullet. 55-60 er hva min idealvekt er på, 10 cm lavere enn deg ts og med robust bygning. At du ikke ser forskjell på 10 kg selv er helt normalt. Du er vandt med å se 79 kg i speilet, da vil det ta tid å se hvordan du ser ut med mindre.

Du er ikke feit, du har kanskje litt ekstra. Her er det mange normale kropper på 2kg mindre http://www.mybodygallery.com/search.html?height=5+8&weight=170&pant=any&shirt=any&zphoto=Large&new=1 .

AnonymBruker
Skrevet

eg er 171 og 77 kg. på en bmi kalkulator tipper eg akkurat over på overvektig.

du er nok heilt normal, slik som meg, man samtidig hadde sikkert kroppen ikke vert strek om en gikk ned 10-15 kg :)

Idealvekta mi er på 67 kg har eg funne ut, når eg var det trivdes eg best. men trur nok ikkje eg kjem meg nedigjen på det, før eg evt blir forlova og har en bryllupsdag å jobbe mot :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like høy og veier 64. Det er blitt matchvekten nå etter to barn, en vekt der jeg fortsatt er fast og fin. På 65 får jeg mage og litt mer lovehandles enn jeg føler meg komfortabel med.

I tyveårene var matchvekten ca 59, men var nede i 55 i det verste treningshysteriet mitt. Gikk opp til 62 etter 30, og etter barn 62.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er 172 og veier 66-67, og føler meg bra :). Jeg var alt for tynn da jeg veide 58. Nå har jeg ingen mål om å gå ned i vekt, jeg trener for en sterk og sunn kropp, og ser heller på hvordan kroppen ser ut enn vekta :) Men jeg må si at noen måneder meg tungt styrke og kondis har gjort sitt, selv om jeg ikke har gått ned i vekt.

AnonymBruker
Skrevet

55-60 var kanskje litt lite? :/ Ville heller satset på 60-65.

Ja jeg bare skrev 55-60 fordi jeg ikke vet helt hva min trivselsvekt er.

Er jeg slank å pen på 65 så stopper jeg jo selfølgelig der :) Jeg vil ha litt kjøtt på kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173cm, veier nå 71,2 skal ned til 65-68kg. Passert 30, brede hofter der alt legger seg, ellers slank med smal midje. Bruker 40-41 i sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...