AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg er student i Trondheim, og har alltid klipt meg hos samme frisør hjemme på bygda. Men nå innser jeg at det kanskje vil være lurt å finne seg en frisør i Trondheim også.. Er det noen som har et sted å anbefale? Jeg kommer bare til å stusse og klippe opp litt. Ikke farging eller noe slikt. Er som student også interessert i å vite pris (Har søkt på nett, men vanskelig å finne skikkelige omtaler som er ferske..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 29. april 2012 #2 Del Skrevet 29. april 2012 De rimeligste jeg vet om, som faktisk er flinke, er på Leangen Hårsenter. Det ligger atmed Nidar fabrikk og det nye KBS-senteret. Eller Salong Busstopp som ligger ved Leutenhaven og Brukbar. Der er hver femte/tredje klipp gratis også, og ganske rimelig. Midt i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #3 Del Skrevet 30. april 2012 Hmm, kanskje jeg skal prøve en av disse da.. Flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 30. april 2012 #4 Del Skrevet 30. april 2012 Det finnes et hav av H2- frisører i Trondheim, men jeg har vært hos H2 i Dronningens gate flere ganger, og vært storfornøyd hver gang. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Del Skrevet 1. mai 2012 Det finnes et hav av H2- frisører i Trondheim, men jeg har vært hos H2 i Dronningens gate flere ganger, og vært storfornøyd hver gang. Anbefales! Men er ikke de veldig dyre? Og uten studentrabatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. mai 2012 #6 Del Skrevet 1. mai 2012 H2 er veldig dyrt. De jeg har anbefalt ligger rundt 300 kr for klipp, og uten at jeg vet nøyaktig hva det koster for H2, vet jeg at jeg har gått forbi og tenkt iiik, det var dyrt flere ganger... Men at de er flinke tviler jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. mai 2012 #7 Del Skrevet 1. mai 2012 H2 er gode (og dyre), og det samme er Adam og Eva. Det kommer litt an på hvordan du vil ha håret klippet, og hvor vanskelig håret ditt er å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er student i Trondheim, og har alltid klipt meg hos samme frisør hjemme på bygda. Men nå innser jeg at det kanskje vil være lurt å finne seg en frisør i Trondheim også.. Er det noen som har et sted å anbefale? Jeg kommer bare til å stusse og klippe opp litt. Ikke farging eller noe slikt. Er som student også interessert i å vite pris (Har søkt på nett, men vanskelig å finne skikkelige omtaler som er ferske..) Det er en frisør salong i Olav Tryggvasons gate rett foran Byhaven. Ved siden av en skobutikk så vidt jeg husker. Det er innvandrere som klipper håret der og de er veldig flinke. Prisene er mye lavere enn hos norske frisører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Del Skrevet 2. mai 2012 H2 er gode (og dyre), og det samme er Adam og Eva. Det kommer litt an på hvordan du vil ha håret klippet, og hvor vanskelig håret ditt er å jobbe med Det er bare å stusse og klippe opp litt. Aldri noe mer fancy enn det Håret mitt er tjukt, men har fått hørt at det ellers er veldig greit å ha med å gjøre. Bruker vel å ta rundt 20-25 minutter per klipp om jeg husker riktig. Spørs om jeg skal prøve den ved Leutenhaven da, Surriball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #10 Del Skrevet 3. mars 2013 Dytter denne opp igjen jeg. Synes det er vanskelig å finne frisør i Trondheim der pris stemmer med kvalitet på klippen. Altså, jeg vil ikke betale i dyre dommer på H2 for å få en helt vanlig klipp som jeg er halvfornøyd med. Noen som har mer priser og erfaringer å komme med? Anonym poster: 9ef3ed784985a124167d7b27705eb313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #11 Del Skrevet 3. mars 2013 Trendy frisør i holstveita er flinke, og de er billige. Du trenger egentlig bare gå deg en tur rundt omkring i veitene i Trondheim Sentrum, fra Bakklandet til Ila og ned langs fjordgata, så er det sikkert 40 frisører du kan gå innom, spørre om pris hos og danne deg et inntrykk av. Anonym poster: ec91511b351f46851fc91b07e7ec8fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #12 Del Skrevet 3. mars 2013 Og hvis du tenker deg på H2 bør du gå til Embla på mercur eller Silje i nordre. Det er to megaflinke frisører! Anonym poster: ec91511b351f46851fc91b07e7ec8fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #13 Del Skrevet 3. mars 2013 Og hvis du tenker deg på H2 bør du gå til Embla på mercur eller Silje i nordre. Det er to megaflinke frisører! Anonym poster: ec91511b351f46851fc91b07e7ec8fbb De er sikkert veldig flinke, men også veldig dyre.. Anonym poster: 9ef3ed784985a124167d7b27705eb313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #14 Del Skrevet 3. mars 2013 Prøv anbefalingen i innlegg #8. Veldig billig, veldig høy kvalitet! Anonym poster: 4f0fff3501f54b085cac6f2a51716756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå