Gå til innhold

Hva er den verste fyllesyken du har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fyllesyk har du vært på det verste? :)

Har inntrykk av at fyllesyke varierer veldig fra person til person. Noen blir kjempedårlige av ingenting, mens andre er oppegående dagen etter uansett hvor mye de har drukket :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir skikkelig fyllasyk av rødvin, drikker meg aldri full på det lengre ;)

Skrevet (endret)

Var utsatt for dårlig øl på et rævva utested fredag.

Prosjektil-spydde i hele går, fikk trippelt migreneanfall (JAA! Det går an :angry: ) Sov i 22 timer og sitter fortsatt her med solbriller og klut for panna.

Faen.

Endret av Flair
Skrevet

verste må vel ha vært her om dagen :P skulle bare ut en liten tur på studentkroa. drakk tre glass rødvin.. jeg pleier å tåle mye mye mer. Så ble ganske overraska da jeg endte opp med å ligge over doskåla hjemme, og dagen etter satt jeg og holdt på å kaste opp flere ganger under forelesning. I tillegg måtte jeg ut å gjøre noen ærender og det var jo absolutt ikke bra. Slokna fort den dagen ja....

andre ganger har det bare vært søndag og jeg kunne bare dra meg i senga hele dagen... så da har det ikke føltes sååå ille hvertfall.

Gjest Elissima
Skrevet

Å jeg blir alltid fyllesyk jeg. Bare jeg lukter på en vinflaske :fnise: Skulle tro jeg var fra Asia. Verste fyllesyken var vel en nyttårsfest for noen år siden. 3 flasker champagne på styrten, i tillegg til en del smirnoff ice alcopops. Sovna deretter på sofaen og våknet dagen etter kjempekvalm, ropte vel på elgen 11 ganger eller noe. Moralen er, drikk vann i tillegg til alkohol! Selv om jeg blir dårlig uansett hehe.

Skrevet

Ekstremt fyllesyk uansett hvor mye/lite jeg drikker jeg, nettopp dette som er grunnen til at jeg drikker typ to ganger i året. Kronisk spying, og tømmermenn som banker hull i hodet mitt:( HELE neste dag.

AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være den gang jeg ble kjørt fra fest til legevakten med ambulanse , så pumpet før jeg overnattet og ble sendt hjem med taxi på morningen.

Våknet opp i min egen seng sånn ved 16-tiden og husker ingen verden ting, men kvittering for egenandel fra legevakten og en kamerat som var med meg forteller historien.

Det tar av med druesprit! :fnise:

Skrevet

Den verste er de med fyllenerver. Hodepine kan jeg takle, men nerver som får meg til å være på gråten hele dagen skulle jeg vært foruten.

Heldigvis er det sjeldent. Da må jeg ha vært skikkelig på tur.

Sist var jeg et skjelvende vrak og jeg visste ærlig talt ikke hvordan jeg skulle takle dagen.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det verste var for en del år siden da jeg var ute i Hellas og skulle fly hjem dagen etter. Jeg drakk en del, men jeg lurer enda på om det bare var alkohol i de drinkene eller om det var noe andre skumle saker i tillegg... Jeg spydde hele neste dag (som var hjemreisedagen, utrolig festlig) og var kvalm og dårlig i SEKS dager etterpå. Noe sånt har jeg aldri opplevd verken før eller siden. Hver dag tenkte jeg "i morgen er det endelig over og jeg kan spise som normalt igjen", men neida. :sjenert:

Endret av Dragonfly84
AnonymBruker
Skrevet

Den verste dagen derpå-episoden jeg har hatt var den gangen jeg og en venninne satt og skravlet og drakk hele natten.

Vi blandet alt mulig rart, og det gikk aller mest i rødvin og mjød (!), og siden vi begge har diverse søvnproblemer så har vi lett for å bli ganske døgnville.

Plutselig var klokken ti på morgenen og vi var sørpefulle og danset og headbanget til metal...

Dagen etter senere samme dag var jeg så dårlig at jeg nesten ikke greide å røre meg.

Jeg hadde verken spist eller drukket etter å ha spydd opp alt jeg hadde i magen, og jeg var halvdød av utmattelse (har kronisk utmattelsessyndrom).

Prøvde å få i meg litt vann og tørr havregryn som min bekymrede venninne serverte meg på sengen før hun dro på jobb.

20 min senere lå jeg på gulvet på badet og spydde galle med havregrynbiter ut igjennom nesa :kvalm:

Var så dårlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, og jeg var alene hjemme og egentlig litt redd, og alle forsøk på å innta næring endte med spying og kollaps på gulvet.

Etter noen timer greide jeg endelig å få i meg litt gele.

Huff, sjelden har jeg følt meg så stusselig (og teit).

Men bortsett fra det var det en superkoselig venninnekveld :happy:

Skrevet

Uff, verste jeg har hatt var etter et bryllup. Hadde drukket og blandet diverse alkohyler fra to på formiddagen til syv neste morgen. Sov noen timer, og når jeg våknet måtte jeg sitte heeeelt stille og puste veeeldig rolig for ikke å spy og skjelve. Trodde jeg skulle dø. Var grusomt (også var jeg dårlig to døgn etterpå).

Skrevet

I går faktisk... Gikk på smellen på fredag, husker ikke hva jeg drakk, da jeg blacka ut. Lå å spydde i hele går fram til jeg la meg igjen.

:haar:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg klarer å kommer på den verste fyllesyken, da jeg blir så forbanna fyllesyk hver jævla gang jeg drikker.

-Jeg har opplevd å spy hele dagen etterpå etter to -2!- små øl tidlig på kvelden. Kombinert med den verste migrenen herfra til helvete.

-Etter en kveld på beachparty i Tyrkia låg jeg på rygg og fontenespydde i sengen på hotellrommet morgenen etter. Alt landet i trynet på meg. Og jeg klarte ikke å tørke det av eller snu meg bort. Spydde og spydde og spydde. Det var som en vulkan, og jeg spydde skikkelig høyt oppover også! Selvsagt med den verste migrenen i tillegg.

Akkurat nå kommer jeg ikke på noe mer, men jeg har hatt noen syke ganger. Må alltid utstyre meg med masse Ibux, Paracet, allergimedisin og medisin mot halsbrann.

I tillegg må jeg ha en slik: varm rispose for nakken (Får alltid så vondt i nakken dagen derpå.)

Og en slik: Isbitpose til å ha på pannen

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Må være når jeg som tenåring drakk meg dritings for andre gang. Stjal sprit av pappa, sikkert 15-20 forskjellige ting (whisky, sprit, tyrker osv osv). Heiv alt i noen brusflasker og blandet det med sprite. Drakk meg syndens dritings, og har aldri vært så dårlig før i hele mitt liv.

Spydde halve dagen, hadde feber, værste hodepinen jeg har vært borti og ville egentlig bare dø :fnise:

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg har migrene som kan bli utløst av alkohol, så før jeg fikk diagnosen og medisiner for det så kunne jeg ligge 2-3 dager i strekk i intense migrenesmerter og trodde jeg bare hadde fått verdens verste bakrus og at jeg måtte droppe alkohol for resten av livet.

Når det gjelder "vanlig" bakrus så har jeg hatt så intens kvalme at jeg ikke har noe annet valg enn å prøve og sove bort hele dagen, bare avbrutt av noen doturer for å spy nå og da. Dette kan skje når jeg skeier veldig ut med vin og sprit til langt utpå natta, så det er en risiko jeg bare tar når jeg faktisk har en dag å kaste bort dagen etter.

Tar jeg mine forholdsregler så er bakrusen som oftest levelig, er jeg heldig så er den ikke-eksisterende etter en porsjon egg & bacon.

Men likevel går jeg på en smell rett som det er :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Når denne tråden har vokst litt, skal jeg sende den inn til regjeringa. Dette skal være med i kampen for legalisering av marihuana! Mange gode grunner her allerede! Takk dere :-D

• Liker 2
Skrevet

Når denne tråden har vokst litt, skal jeg sende den inn til regjeringa. Dette skal være med i kampen for legalisering av marihuana! Mange gode grunner her allerede! Takk dere :-D

He, he. Ja det kan du jo gjøre, men det er jo ettervirkninger av å ta seg en blås også.

Skrevet

Ja apati, angst og psykoser er hyggelige senvirkninger.

Skrevet

Tråden er vel heller argumenter for å forby alkohol, framfor å legalisere marihuana :opplyser:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da jeg var på danskebåten i 2000 som 19-åring drakk jeg masse forskjellig, blant annet Tyrkershot, vodka og Tequila. Var dårlig fra ett på natta til fem om ettermiddagen neste dag. Bare spøy konstant og klarte ikke bevege meg eller spise eller noe. Hvis jeg bevegde hodet ble jeg kvalm. Vi måtte få spesialtillatelse til å beholde lugaren flere timer lenger, fordi jeg ikke kom meg ut derfra. Grusomt. Har ikke drukket Tyrkershot siden da, og blir fortsatt kvalm av lukta!!

Var også en gang da jeg var på noenlunde samme alder og kom litt seint til en fest sammen med noen venninner. Jeg skulle ta igjen de som hadde vært på vorspielet en stund, og drakk fort og mye. Så dro vi på et utested der jeg fant ut at jeg skulle røyke sigar. Jeg er noe aldeles utrolig allergisk mot vanlig røyk, så å inhalere sigar var jo dritsmart. (Dette var jo lenge før røykeloven, forresten). Da gikk jeg ut og la meg ned for å spy i en midtrabatt som jeg trodde var en park, og måtte bæres inn i en taxi, fulgt av venninna mi fordi jeg ikke klarte å gjøre rede for stort annet enn adressen min. Spøy flere ganger på taxituren hjem (så han måtte bråstoppe og slenge opp døra). Og enda var klokka bare ett...

Herregud, altså. :flau:

Har roa meg betraktelig med åra.

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...