AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 hei jeg har 25 000 på bsu jeg har fått startlån av komunen og har vunnet budrunden på en leilighet, jeg er 100% ufør og har ikke akuratt mye penger, har nesten ingen møbler. kan jeg bruke BSU pengene på å kjøpe møbler og hvitevarer?
Gjest PinkLeaf Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Slik jeg har forstått det så blir pengene overført til en egen konto som skal brukes til nedbetaling av lån. Min rådgiver i banken sa at jeg kunne selvfølgelig velge å bruke pengene på møbler og innredning, men at da ville jeg jo miste sikkerheten i det å ha litt ekstra på konto i tilfelle det ble litt trangt en måned. Ta en samtale med en bankrådgiver, du, så får du et riktig svar. Det kan du også prate om på telefon. Gratulerer med leilighet forresten!
Drizzt Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Gratulerer med leiligheten. Hvis du velger å bruke BSU pengene, får du ikke mer mulighet å spare opp i BSU. I tillegg, bruker du pengene for annet enn nedbetaling av lån (f.eks. forbruk), må du betale tilbake skattefradraget du har fått. Snakk med en bank rådgiver og hør hva h*n har å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå