Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enormt mange bøker (pocket bøker)som jeg skulle blitt kvitt.

Har liksom ikke hjerte til å bare kaste de rett i søpla heller. Hva kan en gjøre med slike bøker?

Videoannonse
Annonse
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Hvilke bøker gjelder det, og hvor bor du? Kanskje jeg kan overta noen? ;)

Hvis ikke ville jeg puttet dem i pappesker og gitt dem til fretex. Jeg har kjøpt opptil flere bøker der. :)

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Du kan levere de inn til Fretex eller andre bruktbutikker. Eller så kan du legge de ut for salg/gis bort på finn.no eller på selger/gis bort/ ønsket kjøpt sider på FB som hører til ditt nærområdet :)

Skrevet

Hvilke bøker gjelder det, og hvor bor du? Kanskje jeg kan overta noen? ;)

Hvis ikke ville jeg puttet dem i pappesker og gitt dem til fretex. Jeg har kjøpt opptil flere bøker der. :)

Bor i Stavanger. Det er mye krim/spenning, og en del "feel-good" bøker ala Marian Keys og lign.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Åja, det er dessverre litt langt unna. :sjenert:

Men du kan jo legge det ut på finn og facebook, som Lightbulb nevnte. :)

Skrevet

hva med å gi de bort til skoler e.l? da jeg gikk på folkehøgskole donerte noen av oss bort klær til kostymeavdelingen, bøker til biblioteket osv... og lærerne ble glade for det:)

ellers så er jo finn, facebook osv greit og ja:)

Skrevet

Tror jeg skal prøve meg med en annonse på Finn jeg. Får jeg ikke respons på det, får jeg prøve Fretex.

Skrevet

Du kan også levere dem til bruktbutikker. Det er f.eks en i Løkkeveien. :)

Skrevet

Takk skal du Tabris. Husker jo nå at det var en der ja. Den har jo vært der i årevis.

Skrevet

Har samme problem. Mitt inntrykk er at Fretex er blitt mer kritiske til hva de tar inn, og det gjelder også bøker. Dette kan sikkert variere over det ganske land.

Min plan, foruten finn.no, er å lesse bilen full og ta en tur til selverklærte "bokbyer" rundt om i landet. Har hørt rykter om at de er glade for bøker. :)

Skrevet (endret)

Gis bort på finn.no :jepp:

Jeg har blitt kvitt mye der som ikke jeg har hatt hjerte til å kaste, og som jeg smatidig ikke har kunnet ta mange kronene for.

Det beste av alt er jo at noen kommer og henter det du vil bli kvitt, slipper jo faktisk stresset med å kjøre det noen plass. Vinn/vinn

Endret av Ixnay
Skrevet

Enig hjertesukka, Fretex har blitt mer kresne.

Kanskje det er andre i byen der du bor som kan ta i mot, her jeg bor har vi Shalam eller noe sånt, der hvor jeg fikk "tja, vi må se først på sofaen din, og kan først komme da og da" fra Fretex så kom shalam og hentet uten å mukke dagen etter (var forøvrig en veldig fin, lite brukt sofa, som jeg ikke fikk plass til i ny leilighet, og ikke hadde tid til å få solgt på Finn før flytting).

AnonymBruker
Skrevet

Har enormt mange bøker (pocket bøker)som jeg skulle blitt kvitt.

Har liksom ikke hjerte til å bare kaste de rett i søpla heller. Hva kan en gjøre med slike bøker?

Send dem til meg =) Jeg betaler porto =)

Forressten, hvilke bøker/hvor mange er det?

Skrevet

Har så mange at det er vanskelig å ramse opp. Porto er jo så "steikandes" dyrt, og bøker er tungt. (sier jeg som jobber i posten...)en det er klart at hvis noen vil betale porto kan jeg godt sende. Får vel en del bøker opp i den største Norgespakken.

AnonymBruker
Skrevet

Har så mange at det er vanskelig å ramse opp. Porto er jo så "steikandes" dyrt, og bøker er tungt. (sier jeg som jobber i posten...)en det er klart at hvis noen vil betale porto kan jeg godt sende. Får vel en del bøker opp i den største Norgespakken.

Var det jeg tenkte på =) Men hvilken type bøker er det? Krim, kiosk, romantiske, eventyr etc?

Skrevet

Mest Krim/spenning. Og en del av typen "Bag of fun" litt mosomme bøker. Ikke mye direkte "kjærlighetsbøker" Har en del med samme forfattere. Kan ramse opp noen til deg, men det må nesten bli imorgen. Gidder ikke reise meg fra godstolen nå. Og de må sorteres litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker bag of fun bøkene :billedeig: *lagt av til meg* Og krim. Får sende deg en pm. Hvis du vil sende til meg da ;)

Skrevet

Det skal jeg vel kunne ordne.

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har gitt pocketbøker til nærmeste/første og beste loppemarkedinnsamling. De har blitt tatt vel imot ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...