Berit Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hvilken type og farge på neglelakk er finest på tærne? Bør man ha en lakk under som beskytter? Hva heter det?
Wonders Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 (endret) vet du hva, jeg er skikkelig fan av pene negler og i år er året hvor jeg tar shellakk på tærne. Jeg vet tærne vokser mye saktere enn fingerne. Ja vi snakker fortsatt negler Nå tok jeg fransk manikyr på tærne. For det er enklest. Vel, det er en opplevelse med shellakk, det gjør at neglene blir tykkere. Og mine sko er trange! Det er 2 uker siden ca, og neglene er like pene. Jenter bruk hva dere vil i sommer, men glem ikke at det mååååå være pent, ikke noe flassete hud eller lakk. Endret 29. april 2012 av Wonders
Berit Skrevet 29. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2012 vet du hva, jeg er skikkelig fan av pene negler Ja, det er jeg og. Velstelte rene pene naturlige negler. Har alltid latt være å bruke neglelakk før, for det er så pent å ha naturlig pene. Men nå tenker jeg at det kan være fint å bruke neglelakk, synes det virker velstelt ut når det er gjort ordentlig. Har egentlig tenkt på hvit rosa trensperent, men vet egentlig ikke. Tror ikke jeg er så fan av veldig mørk neglelakk.
Wonders Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 hvit rosa trensperent er sånn som er pent, som man ser på å tenker at hun er flink m å passe på seg selv, og vil bare være nedtonet men stellt. Om man skal ta vanlig lakk kan man tulle litt. Ikke glem glans, overlakk og underlakk. På sluttene av sommeren er alltid neglene gule, fordi jeg har ikke latt de puste, bare lakket dem om og om igjen... Konad har hjulpet MASSE
Karmosin Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Jeg har hatt en flaske L'Oreal Forte Pastel, i hvitt, i mange år. Den bruker jeg på tærne om sommeren. Den er nesten helt transparent, med ørlite hvitskjær, så neglene blir jevne, blanke og litt hvitere. Blir så pent atte, det ser virkelig velstelt ut. Det er strengt tatt en underlakk, så et lag eller to av den + et lag overlakk gjør susen. Får man tak i Forte Pastel lenger, spesielt i den fargen? NEI. Så hvis noen har tips til nesten helt transparent men bittelitt hvit neglelakk man FAKTISK FÅR TAK I blir jeg veldig glad. Det begynner å nærme seg tomt her. 1
Berit Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2012 Wonders, det var gøy å se den videoen. Fint og morsomt, men ikke akkurat hva jeg selv kunne tenke meg å gå med Karmosin, det øres veldig pent ut. Kunne godt tenke meg å gjøre det samme. Så synd at man ikke får fatt i den flasken lenger, men det må da finnes noe tilsvarende, skulle en tro Hadde vært veldig gøy å se bilder av dine tær med den neglelakken
She_Leiva Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Jeg er veldig glad i mørke farger på tærne, men det er kanskje bare fordi jeg ikke er så glad i å ha mørke farger på fingrene. I mitt hode ser føttene mye slankere og mer "appetittvekkende " med mørk negllakk. Jeg hadde gått for mørk burgunder eller sort med shimmer i.
Berit Skrevet 30. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg er veldig glad i mørke farger på tærne, men det er kanskje bare fordi jeg ikke er så glad i å ha mørke farger på fingrene. I mitt hode ser føttene mye slankere og mer "appetittvekkende " med mørk negllakk. Jeg hadde gått for mørk burgunder eller sort med shimmer i. Ja, det kan jeg igrunnen tenke meg når du sier det, i hvert fall det med slankere. Også det med appetittvekkende dersom tåneglene ikke er absolutt rene og det fins noe gult på neglene. Men er neglene absolutt rene, jevne og lyse med ingen misfarving, så er det utrolig pent med lys lakk, synes jeg. Men jeg liker mørk lakk også, og spesielt mørk burgunder er pent i f.eks brune skinnsandaler Endret 30. april 2012 av Berit
She_Leiva Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Ja, det kan jeg igrunnen tenke meg når du sier det, i hvert fall det med slankere. Også det med appetittvekkende dersom tåneglene ikke er absolutt rene og det fins noe gult på neglene. Men er neglene absolutt rene, jevne og lyse med ingen misfarving, så er det utrolig pent med lys lakk, synes jeg. Men jeg liker mørk laks også, og spesielt mørk burgunder er pent i f.eks brune skinnsandaler "Mørk laks" Haha, søt du var der! (Om du ikke mener mørk laksefarget lakk da vel og merke. ) Jo, så lenge neglene i seg selv er delikate og velholdte så kan man vel egentlig få det meste til å fungere. Liker veldig godt pastellfargede negler i åpne sko også, men jeg klarer ikke å få det til å fungere hos meg.
Berit Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2012 Hi, hi, mente ikke laks, nei. Fikk rettet det Enig, pastell fargede er også pent. Tror jeg skal kjøpe meg en lys rosa og de om det blir fint
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har ikke pene negler på hendene lenger og må derfor bruke neglelakk som i blank eller transparent. På tåneglene trår jeg til. Jeg liker mine mørklilla tånegler. 1
Dolly-Betty Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Dette minnet meg på den sommeren jeg var 20 og hadde en gryende sommerforelskelse med det som etterhvert skulle vise seg å bli så mye mer... Mannen jeg er gift med i dag! Da brukte jeg knallrød neglelakk på hender og føtter!
Lista Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Jeg synes det er veldig pent med bærfarger på tærne
Gjest Nanne70 Skrevet 2. mai 2012 #15 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har hatt en flaske L'Oreal Forte Pastel, i hvitt, i mange år. Den bruker jeg på tærne om sommeren. Den er nesten helt transparent, med ørlite hvitskjær, så neglene blir jevne, blanke og litt hvitere. Blir så pent atte, det ser virkelig velstelt ut. Det er strengt tatt en underlakk, så et lag eller to av den + et lag overlakk gjør susen. Får man tak i Forte Pastel lenger, spesielt i den fargen? NEI. Så hvis noen har tips til nesten helt transparent men bittelitt hvit neglelakk man FAKTISK FÅR TAK I blir jeg veldig glad. Det begynner å nærme seg tomt her. Maybelline har en transparent, rosahvit neglelakk som blir veldig fin, ser ut som man har perfekte, naturlige negler. Men jeg husker ikke i farten hva den heter.
Karmosin Skrevet 2. mai 2012 #16 Skrevet 2. mai 2012 Maybelline har en transparent, rosahvit neglelakk som blir veldig fin, ser ut som man har perfekte, naturlige negler. Men jeg husker ikke i farten hva den heter. Takk for tips! Blushing Bride, kanskje? Jeg skal ta en titt neste gang jeg er et sted som selger Maybelline. Etter at jeg postet har jeg kommet over en OPI-lakk som visstnok også skal være veldig sheer, Don't Touch My Tutu. Det er håp
Katthult Skrevet 2. mai 2012 #17 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Hvilken type og farge på neglelakk er finest på tærne? Bør man ha en lakk under som beskytter? Hva heter det? Over- og underlakk heter top coat og base coat på neglespråk Endret 2. mai 2012 av Katthult
Gjest Cosette Skrevet 2. mai 2012 #18 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har hatt en flaske L'Oreal Forte Pastel, i hvitt, i mange år. Den bruker jeg på tærne om sommeren. Den er nesten helt transparent, med ørlite hvitskjær, så neglene blir jevne, blanke og litt hvitere. Blir så pent atte, det ser virkelig velstelt ut. Det er strengt tatt en underlakk, så et lag eller to av den + et lag overlakk gjør susen. Får man tak i Forte Pastel lenger, spesielt i den fargen? NEI. Så hvis noen har tips til nesten helt transparent men bittelitt hvit neglelakk man FAKTISK FÅR TAK I blir jeg veldig glad. Det begynner å nærme seg tomt her. Jeg liker nøytrale, transparente lakker, og Essie Allure er en av favorittene. Var vanskelig å få tak i en periode ettersom Kate Middleton brukte den på bryllupsdagen sin (hvilket betød utsolgt leeenge), men nå er den tilbake. Fås til en hundrings på Feelunique, jeg kjøpte min på Kicks til litt mer. Holder godt, og neglene ser veldig velstelte ut. 1
FantasDick Skrevet 2. mai 2012 #19 Skrevet 2. mai 2012 Jeg bruker kun lakk på tærne om sommeren, egentlig. Bruker nesten bare lyse toner, sheer lakk, gjerne rosa/hvit. Har lagt fransk manikyr også, men det krever en del vedlikehold, synes jeg. Kan også slå til med svart eller en mer crazy farge som turkis hvis det matcher antrekket godt.
Wonderbitch Skrevet 2. mai 2012 #20 Skrevet 2. mai 2012 Så hvis noen har tips til nesten helt transparent men bittelitt hvit neglelakk man FAKTISK FÅR TAK I blir jeg veldig glad. Det begynner å nærme seg tomt her. Jeg fant nettopp en slik lakk du beskriver i skapet, Calsium gel fra Viva la Diva.. Den er gjennomsiktig med bittelitt "hvitskjær" slik at neglene ser renere og mer velstelte ut. Ganske billig også :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå