Gå til innhold

Kyssing på kinnet - hva betyr det, jenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger når jeg er på fylla og snakker med jenter, hender det at de kysser meg på kinnet. Sånn helt "uprovosert", ikke som et resultat av noe spesielt jeg sa eller gjorde. Noen ganger flere kyss på kinnet i løpet av kvelden.

Hva betyr dette?

Kunne dere kysset en fyr på kinnet, flere ganger, men likevel villet avslått om jeg responderte med et kyss på munnen?

Jeg er vel en typisk friendzone-fyr, er derfor jeg er usikker på om de bare ser på meg som venn. Men jeg tenker jo at når disse kyssene ikke kommer som som et "haha, nå sa du/gjorde du noe morsomt/søtt", men i stedet helt plutselig uten grunn, så betyr det kanskje noe mer...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kysser en mann på kinnet er det 99% av gangene bare ett vennskapelig kyss.. enten for og hilse. eller fordi du bare er så gossin!

Ikke noe sexuelst fra min side iallefall.

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg kysser aldri menn på kinnet. Menn har en tendens til å overfortolke alt damer gjør med dem, noe som betyr at et kyss på kinnet kan være fatalt.

• Liker 3
Skrevet

Neste gang så peker du på kinnet ditt og sier, "Gi meg litt sukker".

Når hun kommer mot deg med munnen så snur du raskt på hodet slik at hun kysser deg på munnen. Great success og en fin avklaring på hva som egentlig ligger bak. Uansett morsomt og slike påfunn er nettop det som kan gjøre at du slutter å være "the friend".

Noen sier take care, men jeg sier, take risk.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, men om en jente som ikke er i familien min kysser meg, uansett hvor, så tolker jeg det som litt mer enn bare vennlig interesse.

AnonymBruker
Skrevet

Mange steder hilser en sånn, så jeg legger ikke mye i det. Men tja, hvis det er mange ganger i løpet av en kveld ville jeg gjort som Janus foreslår, hehe.

Skrevet

Jeg kysser aldri menn på kinnet. Menn har en tendens til å overfortolke alt damer gjør med dem, noe som betyr at et kyss på kinnet kan være fatalt.

Nettopp! En lærte fort at kyss på kinnet betydde at en var godt plantet i vennesonen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Presiserer nok en gang at jeg ikke snakker om klassiske vennskapelige kyss på kinnet, f.eks. når en møtes/hilser, eller når jeg har sagt eller gjort noe søtt/morsomt.

Jeg snakker om kyss på kinnet som kommer helt plutselig, gjerne uten at vi har snakket de siste 30 sekundene. F.eks når vi går i lag eller står sammen og venter på noe.

En gang så svarte jeg bare med "vil du kline eller" med great success. Hadde da liksom følelsen av at kysset på kinnet var et slags håp om at jeg skulle ta initiativ til kysse henne.

Men tør vanligvis ikke å være så direkte i frykt for at det bare var enda en av disse tankeløse handlingene fra jenter som tror de er så koselige.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du bare skal fortsette å spørre om de vil kline, jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis en mann kysser en dame på kinnet da? Hva betyr det?

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis en mann kysser en dame på kinnet da? Hva betyr det?

Det lurer jeg også på.

Ts. Vist en gutt/mann hadde bedt om et kyss på kinnet og snudd seg sånn at det ble på munnen eller si: vil du kline eller?

Så hadde jeg blitt kjempe sjarmert vertfall.

Skrevet

I den situasjonen TS beskriver så tror jeg det kanskje er snakk om jenter som ikke tør/vil/synest det er riktig å ta det første kysset, men er gira på å bli kysset:)

Uansett så er det mange gutter som kan komme RIMELIG kjapt ut av friendzonen hvis de bare hadde gått for et deilig kyss! :yvonne:

Skrevet

Uansett så er det mange gutter som kan komme RIMELIG kjapt ut av friendzonen hvis de bare hadde gått for et deilig kyss! :yvonne:

Damn right. Det menn som sliter med dette problemet må innse er at det faktisk er de selv som plasserer seg i vennesonen, og ikke kvinnen.

:sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Damn right. Det menn som sliter med dette problemet må innse er at det faktisk er de selv som plasserer seg i vennesonen, og ikke kvinnen.

:sengekos:

Veldig enig! :jepp:

Skrevet

Noen ganger når jeg er på fylla og snakker med jenter, hender det at de kysser meg på kinnet. Sånn helt "uprovosert", ikke som et resultat av noe spesielt jeg sa eller gjorde. Noen ganger flere kyss på kinnet i løpet av kvelden.

Hva betyr dette?

Kunne dere kysset en fyr på kinnet, flere ganger, men likevel villet avslått om jeg responderte med et kyss på munnen?

Jeg er vel en typisk friendzone-fyr, er derfor jeg er usikker på om de bare ser på meg som venn. Men jeg tenker jo at når disse kyssene ikke kommer som som et "haha, nå sa du/gjorde du noe morsomt/søtt", men i stedet helt plutselig uten grunn, så betyr det kanskje noe mer...

For min del er det fordi jeg bobler over av øh... kjærlighet... når jeg er på fylla, og et kyss på kinnet betyr egentlig "Du er så søt og grei, så nå fortjener du et kyss på kinnet", og ikke mer enn det. Jeg legger ikke noe seksuelt i det, hvert fall!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kysser folk på kinnet til hverdags så godt som til fest :) jeg synes det er bare koselig ,men jeg kysser ikke random folk da;P det er venner:)jeg mener ikke noe spesielt med det ,vis jeg vil noe mer så kysser jeg på munnen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...