AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg går på AAP og har blitt innkalt til møte med NAV fordi avtalen min om AAP går ut snart. Jeg har gått på det så kort at det er mulig å forlenge avtalen (som jeg håper at skjer). Det står ingenting i innkallingen om hva som vil skje på møtet, så jeg lurte på om noen har vært på et slikt møte og vet hva som skjer?
Tropic Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Er det første gangen du ska forlengre? I så tilfelle så skal dere vel snakke om hvordan du ligger an, og så blir det nå forlengret/avsluttet ut i fra det. Blir det forlengret blir det nok snakk om hvilken tiltak du skal starte opp på/fortsette. Ps. Har selv ikke vært på det enda, men skal etterhvert nå og det er dette jeg har fått beskjed skal skje på det møtet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Det er første gangen jeg skal forlenge, ja. Siden det ikke står noe i papirene jeg har fått om at jeg trenger å ta med meg noe, så trenger jeg vel ikke det? Synes de burde skrive litt mer i brevet på hva som skal skje, slik at man er forberedt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå