AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hvor lyse er egentlig de lyseste fargene i Tikei? Har brungrønne øyne, lysebrunt hår og ganske lys hud..Men er ikke kritthvit heller. Litt usikker på hvilken hudtone jeg har:/ Har prøvd blant annet C2 og P2 men de ble for mørke. Ser for meg at C0 er kritthvit, sånn type porselenshud(noe jeg ikke har).. Men hvordan er feks W0/W1 eller N0/N1?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg skal ikke uttale meg om fargevalget til Tikei, men jeg har også brungrønne øyne, lysebrunt hår og ganske lys hud, og jeg passer helt perfekt fargen 'Light' av merket Mineral Hygienics, som du kan kikke på HER. Kanskje du kan sammenligne de bildene på dataen med de fargene du lurer på fra Tikei? Jeg har ikke så god oversikt over Tikeis farger desverre..
RugRatzz Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 C0 er ganske hvit ja! Jeg bruker den, men blir litt lysere enn det jeg egentlig er.Pleier å blande den ut med fairest fra Mineral Hygienics. Hva med C1 eller P1? Eller N1? Personlig synes jeg at de i peach er litt for gule, og da regner jeg med at kanskje warm er enda gulere. Om du har typisk norsk hud er den nok for varm for deg.
Almarea Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg er veldig lys i huden, C0 ble for lys for meg, den ble nesten lakenhvit. Heldigvis var C1 perfekt. Det er ganske stor forskjell på C0 og C1, anbefaler at du prøver den hvis du har en kald undertone i huden.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Er veldig usikker på hvilken hudtone jeg har, har alltid tenkt at jeg var kald. Har C2 og den føler jeg blir litt for mørk og litt annen hudfarge enn skuldrene. Vet du om det er stor forskjell på C1 og C2? Noen som vet om N0 og P0 blir tilsvarende like lyse som C0?
Almarea Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Ja, jeg synes det er stor forskjell mellom c1 og c2 også. Bruker bare C2 når jeg er brun om sommeren. Tror N0 og P0 er tilsvarende like lys som C0, forskjellen er jo bare undertonen i foundationen, altså kald, nøytral og varm.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Jeg skal ikke uttale meg om fargevalget til Tikei, men jeg har også brungrønne øyne, lysebrunt hår og ganske lys hud, og jeg passer helt perfekt fargen 'Light' av merket Mineral Hygienics, som du kan kikke på HER. Kanskje du kan sammenligne de bildene på dataen med de fargene du lurer på fra Tikei? Jeg har ikke så god oversikt over Tikeis farger desverre.. Vet du om du er kald/varm/nøytral hudtone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå