Gjest flauts Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei. Jeg er en jente som har et ufattelig flaut problem. Det er så flaut at jeg ikke kan gå i bikini om sommeren. Og i det hele tatt å kle av meg foran andre. jeg har så lenge jeg kan huske hatt 2 ekstra brystvorter. Ikke fullt utviklet, men det er 2 godt synlige melkekjertler under brystene mine. FLAUT. Kan noe gjøres?? Det går kanskje an å skjære dem bort, men jeg har en sånn type hud som gjør at jeg får keloid-arr. Så da er vel sjansen for at de blir enda mer synlige! Har DU ekstra melekjertler? eller vet du om noen som har? det er så ufattelig flaut, og jeg føler meg ekkel nei, jeg er ikke et troll.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Melkekjertlene ligger inni brystene og produserer melk. Melken kommer ut brystvorten. Har du fire brystvorter? Det eneste du kan gjøre er å søke hjelp hos lege, og høre hva de tenker om at du lager keloide arr, og så må du nesten bare ta et valg..
Gjest UngKalven Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg har sånne i arhmulene. Heldigvis ikke så synlig der.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg har også en sånn, men bare en. Og den er plassert nede på en av puppene, så å bruke bikini er ikke noe problem.. Men er dine lengre nede da? du kan jo alltid bruke tankini, men ellers,hvis du vil helst fjerne de, da må vel du til lege. Og, det er jo ikke så flaut, er det?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Jeg ville anbefalt deg å snakke med fastlegen om en evt. henvisning til hudlege eller plastikkirurg. Det er helt ufarlig med ekstra brystvorte/brystvev, men er det veldig skjemmende kan man få det fjernet. Hvis du har ekstra brystvev i tillegg til brystvorte, vil dette vevet kunne vokse under et svangerskap, men det vil gå tilbake etter fødsel. (Bare så du er forberedt på det hvis du velger å ikke fjerne og blir gravid ) Jeg har sett kvinner med ekstra brystvorte og brystvev i armhulen som plutselig har fått litt "pupp" der.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 snakk med legen,jeg er helt sikker på at han/hun har sett mye forskjellig og at det ikke er spesielt pinlig for legens del.så det er kun så pinlig som du gjør det til.
Gjest flauts Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Uff! godt å høre at jeg ikke er alene om det Jeg skal gå til legen å høre hva som kan gjøres Takk så mye for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå