appelsinjuice Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Samboeren og jeg trenger forslag til hvor vi kan reise på ferie i sommer. Vi prøver å spare til leilighet, og var i Thailand i fjor, så i utgangspunktet tenkte vi å være hjemme eller ta noen dager på familiehytta, MEN jeg har nå innsett at jeg ikke orker en ferie som kommer til å bestå av plenklipping, beising og rydding. Vi har ikke barn, så vi er ikke avhengige av å reise i skoleferien. Det er vel ofte billigere å reise etter fellesferien, men jeg vet ikke om jeg orker å sitte på jobb hele sommeren mens alle kollegaene mine reiser til spennende steder. Vi tenkte å ta 3 uker ferie i sommer, og reise i 2 av de, og trenger forslag! Jeg syntes i utgangspunktet ikke at middelhavsland er særlig spennende siden jeg har vært der så mange ganger. Samboeren, derimot, har aldri vært verken i Hellas eller Spania. Vi tenker også litt på at det er billigere å ta en chartertur til Middelhavet enn å reise langt av sted, pluss at vi var i Thailand i sommersesongen i fjor og hadde topp vær, noe jeg ikke vet om jeg tør å satse på at vi får igjen. Hvor ville DU ha reist for å få strand, sol og opplevelser i sommer? Varmt vann, som helst bør være mest mulig krystallklart er også et ønskelig kriterium. Forslag jeg har kommet fram til: -Kypros, Fig Tree Bay (husker at det var noe av det klareste vannet jeg har sett i Middelhavet der) Ayia Napa er jo også et alternativ, men jeg tror partyfaktoren der blir litt for høy for oss) -Satse på at vi får fint vær, og reise til Thailand igjen. -Reise et helt annet sted.
freddy Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg ville ha valgt Kroatia med sitt krystallklare vann, koselige øyer, små landsbyer og nydelig mat og vin.
caroprins Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 (endret) Hellas, Tyrkia, Nice, Kroatia, Mallorca, Menorca, ,Kypros og Bulgaria. Om du melder deg på nyhetsbrevene til star tour og ving så har de tilbud hver uke. Bare å følge med. Endret 29. april 2012 av caroprins
Gjest gjest17 Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg tenker Sicilia med en gang når jeg leser innlegget ditt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå