Blod Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Vet dere om ting man kan telle ned til? Som bursdager, helligdager og møter etc
Gjest Mahareth Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg teller ned til termindatoen min Andre ting kan være ferier, reiser, jul, bryllup. Egentlig er det bare fantasien som setter grenser.
Minya Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg teller ned til -oppstarten på resten av oppussingen av huset vårt (ongoing prosjekt hvert år når det er varmt nok til at vi kan ha dører og vinduer åpne hele dagen) -Diablo 3 release 15.mai :D -Guild Wars 2 release -bursdagen min -sommerferie - nei, vent, jeg får jo ikke sommerferie i år siden jeg ikke har full jobb og må jobbe uansett
BaltA Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Jeg teller ned til: - Permisjon til fredag - London tur til torsdag - Gardeball - Dimitasjon - Sommerferie - Jobbe i ferien - Ny MAC 7 juli - Begynne på studie - Flytte ut alene etter militæret - Finne meg en herlig miss
Anniej Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Jeg teller ned til når kjæresten min kommer hjem, startet på 6 1/2 uke, nå er det 9 timer igjen:)
typiskmarte Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Gardeballet på lørsdag :DFlytte til Tromsø med kjæresten 28 des :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå