Emanuelle Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Har et laminat gulv som er matt og vanskelig å få skikkelig rent...hva vasker dere med???Noen som har noen goe tips på lur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Bruker Jif våtmopp - og fusker med å skylle moppen i grønnsåpevann mellom takene... Om gulvet ditt vil bli mindre matt etter dette vet jeg jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Vi bruker Jordan mikrofiber gulvklut, (Den store myke. Den harde våtmoppen ville jeg ikke brukt, den riper gulvet ditt og gjør det bare enda mattere over tid.) og litt Jif oxygel i vaskevannet, mest for luktas skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Har laminat selv... Bruk salmiakk! Tar knekken på det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Har laminat selv... Bruk salmiakk! Tar knekken på det meste. Man skal aldri bruke salmiakk på laminatgulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Bruker Jif våtmopp - og fusker med å skylle moppen i grønnsåpevann mellom takene... Om gulvet ditt vil bli mindre matt etter dette vet jeg jo ikke... Gulvene bliir i allefall matte og skjoldete når man vasker med grønnsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 Vi bruker våtmoppen til Jif som vi skyller opp i Zalo-vann. Zalo er det mest nøytrale vaskemiddelet og det som er mest skånsomt for gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå