Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nylig fått to store kongekviser (underjordiske kviser) på haka. AU! Noen som vet hva dette kommer av? Gjør så vondt.. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt at du bruker ordet "underjordisk", for det gjør jeg også. Men jeg tror ikke det er navnet på kvisene.

Det er vel strengt tatt uren hud, bare at denne type betennelse ligger dypere.

Jeg vil ikke begynt å klemme. Da risikerer du bare sår. La de være. Blir du veldig plaget, ville jeg oppsøkt lege/hudlege.

Skrevet

Grunnen til at jeg lurer er jo fordi disse kommer så sjeldent. Vanlige kviser får jeg liksom hele tiden, men nå er det flere år siden jeg har hatt sånne svææære!

Trodde alle kalte de underjordiske, jeg .. :sjenert:

Skrevet

Er antakelig en spesiell type edderkopp som snylter på mennesker, som har vært og lagt egg der mens du sov. Dette er skikkelig ekkelt, dra til legen å få skjært dem ut med en gang, dersom det går over 8 timer er det ikke noe å få gjort før de klekker av seg selv og det kryper ut 1000 små edderkopp-babyer fra hvert hull.

Ikke gøy dersom det skjer når du sover, da de kommer til å søke inn i nesebor og øreganger der det er varmt slik at de kan kose seg glugg mens den stakkars verten (deg) får hodepine av alle edderkopp-beina som kravler og krafser rundt inni der. Er du skikkelig uheldig finner de veien inn til hjernen din og (æææææsj!! Blir skikkelig kvalm av meg selv, klarer ikke mer, uuunnskyyyyld...!!)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg lurer er jo fordi disse kommer så sjeldent. Vanlige kviser får jeg liksom hele tiden, men nå er det flere år siden jeg har hatt sånne svææære!

Trodde alle kalte de underjordiske, jeg .. :sjenert:

Mensen :)

Skrevet

Papler heter de, og ja, de kommer ofte på hormoner...

AnonymBruker
Skrevet

Haha, kongekviser har jeg aldri hørt! :fnise: Horn eller underjordiske kaller jeg dem selv, og får de også en gang i blant. Bruker som regel å vente til dagen etter jeg har fått dem slik at de har blitt litt modne, for deretter å stikke hull i de dagen etter jeg får de. Da kommer det hvite ut.

Skrevet

Uuugh, sånne er ekle og de er supervonde!

... jeg kaller dem vulkankviser, jeg... For de ligger liksom under jorden og ulmer før de øhm... dukker opp på overflaten med sånn hvitt i.

Skrevet

Det er hormonkviser! Bruk nattlysolje. :)

Skrevet

Har nettopp byttet p-piller, kan dette ha noe å si?

Gjest Loverdose
Skrevet

Er antakelig en spesiell type edderkopp som snylter på mennesker, som har vært og lagt egg der mens du sov. Dette er skikkelig ekkelt, dra til legen å få skjært dem ut med en gang, dersom det går over 8 timer er det ikke noe å få gjort før de klekker av seg selv og det kryper ut 1000 små edderkopp-babyer fra hvert hull.

Ikke gøy dersom det skjer når du sover, da de kommer til å søke inn i nesebor og øreganger der det er varmt slik at de kan kose seg glugg mens den stakkars verten (deg) får hodepine av alle edderkopp-beina som kravler og krafser rundt inni der. Er du skikkelig uheldig finner de veien inn til hjernen din og (æææææsj!! Blir skikkelig kvalm av meg selv, klarer ikke mer, uuunnskyyyyld...!!)

Jeg har tusen underjordiske kviser i trynet og jeg sliter også med araknofobi. Tusen takk, blir sikkert en veldig festlig natt med edderkoppmareritt!!! :gjeiper:

Skrevet

mine er i mitt dna, arvet av begge foreldre :sjenert:

Jeg har overproduksjon av talg, og om jeg ikke tar diane(p-pille) om jeg bare misser 1 daaaaag, så kommer en slik kóng, og jeg må la den være i ro. Det tar en måned til 1 uke å bli kvitt...

Jeg vil heller ha disse kvisene, selv om de er smertefulle, enn å ha en plettfri hud, men arr i hjerte. :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...