Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg skal til syden 15. juli og venter mensen 3 dager etter.. Orker ikke tanken på og ha mensen da, derfor har jeg bestemt meg for og utsette den med pillen Primolut. Er det noen av dere som har brukt den og kan fortelle litt om hvordan den er? Eventuelle bivirkninger o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. mai 2002 #2 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg har brukt den flere ganger (dog, for noen år siden) og jeg har ikke merket noen bivirkninger i det hele tatt. Eneste aber for min del ved bruk av Primolut er at jeg ikke får stoppet blødningen 100%. Muligens fordi jeg til vanlig blør svært mye. Litt blodig utflod har vært resultatet - uten at det har ødelagt feriegleden av den grunn. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 25. mai 2002 #3 Del Skrevet 25. mai 2002 Har brukt den flere ganger og det fungerer utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå