Gå til innhold

Decleor Hydra Floral i mindre utgave

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har somlet for lenge med å bestille ny krukke Hydra Floral, og jeg ser at jeg går tom før jeg får ny i posten. Jeg har litt kranglete hud om dagen og er veldig avhengig av akkurat Hydra Floral for å holde den i sjakk. I butikk/salong koster jo en krukke over 600 kr, det gidder jeg så klart ikke å betale for noe jeg får til under halve prisen på nett, men kan man få tak i sånn tube med mindre mengde som jeg ser de har på FeelUnique i butikk? Hvor mye koster det sånn cirka, noen som vet? :) Eventuelt en billigkrem som fungerer som akseptabel erstatning til jeg får Hydra Floral i posten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er uansett dyrt. Med tanke på hvor kjapt Feelunique sender til Norge ville jeg gått på apoteket og kjøpt en fuktighetskrem uten parfyme og brukt den til den nye kremen kom.

Skrevet

Spør om du kan få en prøve på den fra hudpleiesalongen :)

Skrevet

Spør om du kan få en prøve på den fra hudpleiesalongen :)

Dette anbefaler jeg deg også å gjøre. De finnes i sånne veldig greie små tuber. Jeg fikk en gang med prøve på en av decleor sine kremer og da denne var tom og jeg ikke hadde råd enda til hele krukka spurte jeg om å få kjøpe en til, men fikk også den gratis. Da jeg kjøpte selve krukken fikk jeg enda en til gratis, da jeg igjen spurte om å få kjøpe en siden størrelsen er veldig praktisk til å ha med seg i veska :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...