Gå til innhold

Møte en person fra sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg har pratet med en fyr på sukker i noen dager nå. Han virker veldig bra, og jeg har litt lyst til å møte han snart :)

Problemet er at vi ikke bor i samme by, og jeg lurer litt på hvordan vi skal gjøre det da. Jeg skal hjem til mamma og pappa om et par uker, og da er jeg ca 1,5 t med tog unna byen hans. Tenkte litt på å benytte meg av denne muligheten, da jeg til vanlig bor enda lenger unna :)

Jeg gjerne ha litt alkohol innabords når jeg skal møte han, for jeg er litt sjenert og pinglete :sjenert: Tog går vel ikke så sent at vi kan møtes på byen, og at jeg tar toget hjem på natta. Kan jo evnt sjekke om det går buss på natta da. Forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet? :)

(Jeg er 25 år, men synes likevel det er kleint å prate med mamma og pappa om dater, så jeg later vel som at jeg skal besøke en venninne :gjeiper: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde vært mye smartere hvis du pratet med en bra fyr som bor i nærheten av der du bor.

Gjest UngKalven
Skrevet

Du hadde vært mye smartere hvis du pratet med en bra fyr som bor i nærheten av der du bor.

Problem solved.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i det :) Men han bor ganske nærme den byen jeg er i alle ferier, og der jeg har planer om å bosette meg etter endt studie. Så jeg vil gi det et forsøk :)

TS

Skrevet (endret)

Drikke seg pusset på første date, det ER smart det...

Endret av misogynist
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Ta deg et par glass vin på toget? Du skal vel ikke kjøre bil den dagen uansett? :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke så lurt å møte noen og ha alkoholånde. Det blir det av vin, også.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Det er ikke så lurt å møte noen og ha alkoholånde. Det blir det av vin, også.

Jaha? I min verden er det helt ok dersom daten min tar seg en øl eller et glass vin pga nerver. Det betyr jo ikke at vedkommende er alkis, og ånden blir ikke fæl. Et lite snev av løk eller hvitløk i middagen dagen før kan gjøre mye større skade.

Skrevet

har du råd ville jeg ha skaffet meg et hotellrom :) eller få karen til å leie et i byen til foreldrene dine ;)

• Liker 2
Skrevet

Jaha? I min verden er det helt ok dersom daten min tar seg en øl eller et glass vin pga nerver. Det betyr jo ikke at vedkommende er alkis, og ånden blir ikke fæl. Et lite snev av løk eller hvitløk i middagen dagen før kan gjøre mye større skade.

Om jeg hadde møtt en date og det hadde luktet alkohol av henne så hadde daten blitt kort og ingen ny sjanse ville blitt gitt.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problemer med at daten min hadde tatt seg 1-2 glass vin eller øl. Man er jo ikke alkoholiker av den grunn :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tenkt å drikke meg dritings da.

Hvorfor er det så ille med et par øl før man møtes? :klo:

Skrevet

Møt han! :jepp: Det er heller bedre å angre på at du gjorde det, enn angre på at du ikke gjorde det. Tenk om det er din fremtidige mann du snakker med. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problemer med at daten min hadde tatt seg 1-2 glass vin eller øl. Man er jo ikke alkoholiker av den grunn :ler:

Hvordan kan du vite det om en fyr som du ikke kjenner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg tør å møte han. Føler at det blir så mye styr :sjenert: Tog, hotell, orientere meg i byen for å møte han.

Og ikke minst; hva skal vi gjøre? Ta en kaffe er ikke helt meg, da jeg kan bli stressa over at vi ikke har noe å prate om.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Fordi det lukter og gir et dårlig inntrykk av personen. Hvis man trenger å roe nervene før et treff, finnes det andre midler.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Fordi det lukter og gir et dårlig inntrykk av personen. Hvis man trenger å roe nervene før et treff, finnes det andre midler.

Som å ha sex?? :klo:

Neida, jeg tuller egentlig. Men dersom en date hadde avslådd meg fordi jeg hadde drukket et glass vin tidligere på kvelden/dagen før jeg møtte han, så hadde det ikke gjort så mye. Da passer vi ikke sammen i det hele tatt! :)

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Om jeg hadde møtt en date og det hadde luktet alkohol av henne så hadde daten blitt kort og ingen ny sjanse ville blitt gitt.

Jaja. Du om det! :)

Skrevet

Fordi en fremstår som lite seriøs, ukontrollert, usikker og generelt lite å samle på. Å drikek seg til mot, det er bare patetisk. Har mer respekt for mennesker som møter frykten og har ryggen rak.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg har nesten alltid tatt meg et glass vin eller noe før jeg skal på date. Liker å ha et glass fin mens jeg fikser meg jeg :) Har aldri hatt noe problem med at jeg har luktet eller at de får dårlig inntrykk av meg av den grunn. :)

Til TS: Jeg ville tatt et tog inn som var der passe sent. Tatt meg noen glass med vin eller noe på toget og møtt han i byen og gått ut for en øl eller noe. SÅ hadde du såpass tid at du kunne ta siste toget hjem hvis du følte at det ikke var noe bra. Føler du deg komfertabel med han kan du jo overnatte hos han, bare ikke ha sex med han. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...