Gjest Carmelita Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg leter etter nye favoritter, og vil gjerne vite hvilke som er dine
Chocoholic Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg elsker MAC skygger, og disse er favorittene i samlingen min: Patina: Jeg bruker Patina hver dag, det er absolutt favoritten! Ser dønn kjedelig ut i butikken, men når den kommer på er det den perfekte brunfarge både til hverdags og som basefarge til festsminke. Typographic - Mørkmørk grå. En standard farge som er lett å blende og ser mye mykere ut enn carbon (sort). Veldig fin som eyeliner, å smudge, gjøre looken mørkere etc. Bruker veldig lite av den fordi den er så pigmentert - har hatt min i 2 år nå og ser så vidt brukt ut Mulch - en ganske varm bronzefarget brun med litt shimmer i. En av disse fargene som kan brukes på egenhånd til å laga smokey eyes. Denne + eyeliner + maskara = perfekte smokey eyes på under 5 min. Satin taupe - tok litt tid å venne seg til fordi jeg fant ikke en fin måte å bruke denne på, men nå er det denne fargen jeg stort sett går etter om jeg ønsker en litt mørkere look med kald undertone. Fungerer på samme måten som Mulch. Naked Lunch - rosa-ish sjampanjefarge med litt shimmer i. Veldig fin over lokket, i øyekroken, på brynsbenet etc.
Frua Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Mine favoritter: Haux Shroom Patina Ricepaper Quarry Wedge Grain Naked lunch Elsker MAC skygger de er de eneste skyggene jeg faktisk klarer å bruke opp!
Børil Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Jeg er veldig glad i dem med veluxe pearl-finish, og favorittene mine er... -All That Glitters (varm gullfarge, litt rosa/ferskenaktig undertone) -Star Violet (brunaktig plommefarge) -Sumptuous Olive (varm olivengrønn) De to siste hender det at jeg bruker til smokey eyes, da legger jeg dem oppå brun, lilla eller sort kajal som jeg duser ut, da får øyenskyggene en mørkere og dypere farge. (Jeg har forresten blågrå øyne og er ganske lys i huden)
Jade Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 (endret) Her er mine favoritter så langt Farger: Humid, Twinks, Sable, All That Glitters, Star Violet, Nøytrale "matte": Blanc Type, Brulé, Cork, Espresso, Brun Satte opp med farger på MacCosmetics-palett-planleggeren så det var lettere å få inntrykk av fargene enn bare ved navn: Endret 30. april 2012 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå