Gjest Elsa Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Beskriv drømmerunken, jeg er ikke så flink. trenger litt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Er nok veldig individuelt. Sorry, jeg er ikke gutt av noe slag, men svarer fordet. Det jeg trodde var en drømmerunk var ikke det. Det fant jeg ut da jeg inntok kikker-stillingen og observerte samboeren min i dusjen. Først da skjønte jeg hvordan han liker det best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joda Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Kan ikke svare for alle men kan nevne en feil jeg har opplevd: Runke fra toppen til bunnen HARDT! Det gjorde bare vondt. Ellers kan jeg vel bare si at penishode er det som egentlig er følsomt på en pikk, greit å konsentrere runkingen der. Man kan selvfølgelig varirere med å dra den litt nedover skafte også, og ikke hold for hardt rundt.. Hmm veit ikke om noe annet å si liksom HÅper det hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Det er veldig individuelt vil jeg tro, men et par generelle tips (funker for meg vertfall :D - bruk glidemiddel, det er mye bedre en om du gjør det tørt - ta tak med hele hånden slik at pekefingeren og tommelen holder rundt hode (eller rett under hodet) -begynn med litt løst grep, men øk trykk og tempo etterhvert -hold en jevn rytme (ikke rykk fort ned og sein oppigjen eller motsatt, og IKKE dra forhuden for langt bakover, au) men det beste er nok å spørre og få gutten til å vise deg, øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg må som gutt syns jeg må legge inn mine synspunkter her. å dra hardt er ikke bra og for all del, start litt pent a og myten det gjør bare godt nedover er feil. oppover kan være minst like godt, eller for noen bedre. etter hvert kan man stramme grepet -litt- merk, litt!. et runk skal jo simulere et samleie, og litt trangt er som kjent bedre for oss gutta, enn å slenge med pølsa i rælingstunellen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Drømmerunken er jo å sleppe å gjøre det selv. Heller en kvinnehånd som gjør det for meg. Først påføres noe vått så sakte og hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 9. februar 2004 #7 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg innbiller meg (men hva vet vel jeg?) at det er digg om dama veksler mellom å runke, slikke og suge. Og begynne forsiktig - mer "ertende, pirrende" og så øke i intensitet og styrke. Funker på gubben her i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 11. februar 2004 #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg innbiller meg (men hva vet vel jeg?) at det er digg om dama veksler mellom å runke' date=' slikke og suge. Og begynne forsiktig - mer "ertende, pirrende" og så øke i intensitet og styrke. Funker på gubben her i hvert fall [/quote'] Vel det forundrer meg ikke. :D Det funker på denne gubben også. Hvis du i tillegg legger på meg kosing av ballene. Litt knaing og slikking. Og i tillegg å se meg inn i øynene mens hun slikker og suger så er det aller aller best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 11. februar 2004 #9 Del Skrevet 11. februar 2004 narsissisten, ballene også ja, de koses også med, både med hendene og tunga/munnen Funker som bare det her i huset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 11. februar 2004 #10 Del Skrevet 11. februar 2004 narsissisten' date=' ballene også ja, de koses også med, både med hendene og tunga/munnen Funker som bare det her i huset :D[/quote'] :D Ballene er en viktig del av et perfekt runk. Det er bare å stadfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 12. februar 2004 #11 Del Skrevet 12. februar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...highlight=runke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BærtBært Skrevet 13. februar 2004 #12 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg må som gutt syns jeg må legge inn mine synspunkter her. å dra hardt er ikke bra og for all del, start litt pent a og myten det gjør bare godt nedover er feil. oppover kan være minst like godt, eller for noen bedre. etter hvert kan man stramme grepet -litt- merk, litt!. et runk skal jo simulere et samleie, og litt trangt er som kjent bedre for oss gutta, enn å slenge med pølsa i rælingstunellen.. Herregud, trodde jeg var den eneste som visste at det finnes noe som heter Rælingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blabla Skrevet 2. juni 2010 #13 Del Skrevet 2. juni 2010 Beskriv drømmerunken, jeg er ikke så flink. trenger litt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blabla Skrevet 2. juni 2010 #14 Del Skrevet 2. juni 2010 hold øyekontakt hele tiden på en sensuelmåte og spytt gjerne på penisen for å få den til å gli bedre i hånda..Det ser også digg ut for gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guest1133 Skrevet 20. juli 2010 #15 Del Skrevet 20. juli 2010 Trenger hjelp jeg også. Har runka en før 2 ganger men vet ikke om han likte det supert. Jeg spurte hva han ville jeg skulle gjøre og det var å holde hard og gjøre det fort. Men er det noe som gjør det litt deiligere? Uten å slikke eller suge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Inked Skrevet 21. juli 2010 #16 Del Skrevet 21. juli 2010 Vil tilføye at ikke alle gutter liker dette. De fleste,ja, men min nåværende er superfølsom og drar seg unna og skvetter så fort jeg nærmer meg det området. Trodde at alle gutter likte det, men noen takler det visst ikke. Så vær forsiktig først for å se om han liker det,og om du merker at han nyter det, så slikk og kos i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geir Skrevet 27. september 2010 #17 Del Skrevet 27. september 2010 runke er det deiligste jeg vet for da kan jeg ta meg god tid ta på kuken og rumpen dra penisen forsiktig innover for så utover jeg liker å runke for hand men noen ganger er det godt årunke litt påsengen mellom dyne og laken har også brukt støvsugeren og det er bra jeg runker der og når jeg føler for det i skogen er det deilig helt naken.på siden av damen min er det helt herlig og om hun våkner så tar hun om meg mens jeg runker jeg har runket siden jeg var 5år men da jeg var 10 år fikk jeg den første utløsningen siden da har jeg runket og nåer jeg 50 og runker forsatt og det er like deilig,jeg kommer aldri til åslutte med det så lenge det ikke plager noen.hvis du ikke runker så begynn åkose med deg nå ta av deg buksen kjenn forsiktig runt pikken ta den andre handen på penishodet og trekk forhuden til bake så motsat igjen og du finner ut hvordan du vill ha det best,man må bruke fantasien det er mange måter å få seg en deilig runk på. ta pikken i handa og begynn å runke nå---ha en god runk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #18 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg elsker når dama ronker meg og hun er blitt veldig god til det. Spesielt når hun sånn halveis står over meg sånn at puppene hennes er rett ved ansiktet mitt. det er det beste jeg vet. da kan jeg beføle puppene med begge henda samtidig som jeg suger og slikker på de. dette får orgasmen min til å gå helt ut av kontroll. jeg liker at hun starter forsiktig å øker tempoet etterhvert. jeg digger det når hun tar pause i ronkingen rett før jeg kommer. dette får bare orgamsen til å bli enda heftigere. når hun vil jeg skal komme holder hun stenhardt rundt pikken min og kjører opp og ned så fort hun kan. helt ned til pikkroten og opp til hodet. pass på å ikke dra forhuden for langt bak. liker at denne skal være så langt frem som mulig. det er også utrolig opphissende når hun spytter på pikken min. er ikke no glad i å bli befølt på ballene eller bli massert på selve pikkhodet. er super følsom her og dette er bare vondt. for meg er det viktigste at jeg får sett på kroppen hennes når hun ronker meg. synet av kroppen hennes og puppene som dingler pirrer meg utrolig mye. ikke gi deg med ronkingen før du er sikker på at han har kommet 100%. det er bedre at han dytter bort hånda di enn at du slutter ved 70%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #19 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk for gode tips! Jeg tror jeg ofte begynner for hardt, prøver å huske det hver gang. Men jeg er ofte så opphissa når jeg begynner at det tar litt av. Mannen min har ikke sagt noe om det, men en merker jo fort hva som er mindre godt osv. Han liker godt at jeg slikker på penishodet samtidig som at jeg runker skaftet lett med èn hånd og koser med pungen med den andre. Og en stilling som er veldig mye brukt her i huset: Jeg ligger på ryggen, og han står på knærne over meg, slik at jeg suger ham og puppene mine presses rundt penis samtidig. Han har fin utkikk og kan stimulere meg vaginalt samtidig. Deilig! Ren runking har vi ikke sansen for, det er isåfall kun i begynnelsen av forspillet før vi har kommet så langt som til oralsex. Tror aldri jeg har gitt ham noe "fotballkamp-runk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå