Tussilago_2 Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei Tenker på å kjøpe telt, det kommer vel kanskje til å brukt 1-2 ganger i året om jeg er litt realistisk, så vi ønsker ikke et hvor som vi legger alt for mye penger i.. Vi er per dags dato 2 personer - men ønsker minst plass til 3 (forstått at ikke alle som det står 3 på egner seg til 3 heller...) Noen som kan hjelpe oss med gode forslag - er i utgangspunktet ikke veldig tur-mennesker, men ønsker å bli det...
Gjest IngvildSF Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Henger meg på her. Skulle gjerne hatt et godt telt (til to). Har ingen tips selv, dessverre. Du kan jo høre med henne, og lese noen av hennes erfaringer. Linken er til bloggen hennes, og hun gikk Norge på langs for ikke altfor lenge siden. Kan også sjekke villmarksjenta.blogg.no.
Tussilago_2 Skrevet 29. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2012 Har sett litt på dette Helsport Romsdalshorn 4 Camp teltet... ved en rask google kunne jeg se at 3-mannsteltet så vidt har plass til 2 liggeunderlag...
Witten Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Er lettere å anbefale et telt hvis du utdyper litt hvor du tenker deg at teltet skal brukes. Er det viktig at teltet er lett? Skal den bruker for det meste i sommerhalvåret eller også om vinteren? Helsport Nordmarka 3 Camp er en funksjonell, billig og godt telt. Helsport er desidert landets ledende produsent av telter med knallgod service. http://www.xxl.no/villmarksliv/telt/telt/telt-nordmarka-3-camp-1013719 1
Gjest Spinell Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Støtter absolutt forslaget om Helsport Nordmarka. Dette teltet er trolig en utgående modell, for det finnes ikke lenger på Helsports hjemmesider. Derfor den gode prisen. Det skal man ikke være redd for, da kvaliteten på Helsportteltene er veldig god, og muligheten for reparasjonsdeler pleier å vare lenge selv om modellen ikke lenger er i vanlig handel. Det ser ut som et virkelig godkjøp!
Gjest IngvildSF Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Ifølge min googling, så lager Helsport egne telt til xxl, med dårligere materialer og samme navn. Derfor blir jeg usikker.
Witten Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Det nok bare tull. Har kjøpt telt på XXL og andre forhandlere, og merker ingen kvalitetsforskjeller. Hvorfor i alle dager skulle Helsport risikere omdømmet sitt for å lage dårligere telt til XXL? :gjeiper: 1
misogynist Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Det nok bare tull. Har kjøpt telt på XXL og andre forhandlere, og merker ingen kvalitetsforskjeller. Hvorfor i alle dager skulle Helsport risikere omdømmet sitt for å lage dårligere telt til XXL? :gjeiper: Noen har tydeligvis fått det for seg å snakke nedsettende om XXL. Det er ikke bare telt jeg har hørt mye reart om. Klær, sko, klattreutstyr osv... En skulle tro alle utstryrsprodusentene var i lomma på XXL og lagde dårlige piratkopier av sine egne produkter... Jeg handler fint på XXL jeg.
Gjest IngvildSF Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Vel, hvis det ikke stemmer så er jo xxl genial da. Prisene der er langt mer hyggelige enn andre steder.
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har gjort litt mer google-jobb etter mitt forrige innlegg, og det viser seg at HelSport Nordmarka er en serie som er laget kun for XXL-butikkene. Siden HelSport uansett ikke vil tjene på å lage B-varer samtidig som de skal opprettholde et kvalitetsstempel, ville jeg likevel ikke vært redd for å handle telt av det merke, enten det er på XXL eller andre steder.
kaprifolen Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Støtter forslag om nordmarka, har et slikt selv! Ellers er Helsport Gimle 2+ også verdt en titt? Og... Vi Har handlet turutstyr for anslagsvis 30 000- 40 000 de siste 5-6 årene, og handler mye på XXL! Ingenting feil med produktene deres, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå