Gå til innhold

Hvorfor blogg.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blogger folk på blogg.no? Nesten alle bloggene der ser veldig useriøse ut, og det er stadig problemer med at sider henger eller ikke er mulige å åpne. I tillegg florerer det med "fin blogg, kommentere tilbake?"-kommentarer.

HVA er det som får (voksne) folk til å velge blogg.no som bloggplattform??

• Liker 1
Skrevet

Sikkert det at det er der mange av de aller mest leste bloggene ligger, og de håper på å få mange lesere selv på samme måten som andre gjør der - med de kommentarene du nevnte.

Skrevet

Det er vel fordi det er der det er enklest å finne en blogg, for der ligger det jo en total oversikt over alle blogg.no-bloggene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå at jenter på 13 år velger blogg.no, for det er litt sånn "trettenårsfeeling" jeg får av alt der inne. Men voksne folk, som prøver å skrive seriøse blogger..? Jeg forstår det ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at de voksne som velger blogg.no er de som ikke har de beste engelskferdighetene. Finnes vel ingen andre større bloggplattformer som er på norsk.

Skrevet

Det er nok mye fordi de ikke vet bedre. Kan vel også tenkes at "vanlige folk" opplever Wordpress-bloggerne som litt arrogante og nedlatende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...