KaDust Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Noen som har tips til en god dagkrem for tørr hud? Den skal helst ikke være så dyr, og kan gjerne være parfymefri.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg er veldig fornøyd med Boots sitt merke No7. 1
Lilleulv_ Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg liker dermalogica best, og bruker skin smoothing cream i sommerhalvåret og intensive moisture balance om vinteren. Jeg har tørr hud.
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2012 Ingen av disse gir urenheter? Merker jeg fort får urenheter av kremer
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Ingen av disse gir urenheter? Merker jeg fort får urenheter av kremer Jeg som anbefalte Boots. Det med urenheter kan jeg ikke svare på siden jeg kun er plaget med den berømte menskvisen. I tillegg så er det individuelt hva huden din reagerer på. Jeg synes ansiktskremen er god, trekker godt inn, gir nok fukt og har i tillegg SP 15. Prisen er akkurat passe for meg. Noen ganger har Boots et tilbud om på denne serien.
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2012 Boots No.7 høres jo bra ut, men jeg synes den er for dyr, altså.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Til hvilken pris tenker du deg da? Er det et alternativ å kjøpe fra utlandet til en pris inkl. frakt som er ok for deg?
Thomasine Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 A-creme vet jeg noen bruker som dag og natt-krem. Den som kjøpes på apoteket. Bruker den noen ganger i uka, resten NO.7 fra Boots. http://www.ansiktspleie.com/ansiktspleie-16-30-ar/hudproblemer/a-vitamin-krem.html
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Jeg har kjempefin erfaring med Green People sin dagkrem, jeg hadde egentlig ikke særlig tro på det green people greiene, men her skal du se. Huden min gikk fra nuppete og lett kvisete til HELT fin! Seriøst, ble helt sjokka jeg, huden min er kjempefin. Jeg reagerte kjempebra på den Bruker også vitaminfix 24hours et par ganger i uka, jeg har veldig tørr hud, også det gir meg kjempegode resultater. Kjøper det på VITA for en billig penge.
laperla Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Boots No.7 høres jo bra ut, men jeg synes den er for dyr, altså. Har funnet Boots No.7 serien en del rimligere på ebay.co.uk.
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2012 Det er fullt mulig å kjøpe fra utlandet ja, så lenge det er til en grei pris. maks 150kr helst, er relativt fattig! Hvor får man evt kjøpt green people, og er det dyrt? Hvor mye kosta det på ebay da? Kan godt sjekke det selv senere, har bare ikke tilgang akkurat nå
mari4ever Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 Det er fullt mulig å kjøpe fra utlandet ja, så lenge det er til en grei pris. maks 150kr helst, er relativt fattig! Hvor får man evt kjøpt green people, og er det dyrt? Hvor mye kosta det på ebay da? Kan godt sjekke det selv senere, har bare ikke tilgang akkurat nå www.feeluniqe.com har green people. jeg er ikke så veldig fan av de kremene da, men kan godt være de funker bra for deg. denne siden har også gratis frakt. dagkremen med spf 15 er jo lur å sjekke ut nå som det snart er sommer:)
terri Skrevet 30. april 2012 #14 Skrevet 30. april 2012 Bruker egentlig ikke apotekserier, men La roche posay er det ene unntak En bra serie, til en grei pris. (ca 150-200 kr) Bruker til vanlig decleor sin hydra floral, men er fast bruker av LRP sine produkt og. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #15 Skrevet 30. april 2012 A-creme vet jeg noen bruker som dag og natt-krem. Den som kjøpes på apoteket. Bruker den noen ganger i uka, resten NO.7 fra Boots. http://www.ansiktspleie.com/ansiktspleie-16-30-ar/hudproblemer/a-vitamin-krem.html Hvorfor gir du råd når du åpenbart ikke har peiling? 1
Thomasine Skrevet 30. april 2012 #16 Skrevet 30. april 2012 Hvorfor gir du råd når du åpenbart ikke har peiling? Hmmm...hvorfor får jeg "tilsnakk" her...? Gir ikke råd, men forteller hva jeg bruker...og tør påstå at jeg har "peil" på hva jeg bruker selv... 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #17 Skrevet 30. april 2012 Hmmm...hvorfor får jeg "tilsnakk" her...? Gir ikke råd, men forteller hva jeg bruker...og tør påstå at jeg har "peil" på hva jeg bruker selv... Tydeligvis ikke når du bruker a-creme. 1
Thomasine Skrevet 30. april 2012 #18 Skrevet 30. april 2012 Tydeligvis ikke når du bruker a-creme. Ah...gidder ikke svare deg...ikke tør du skrive under annet enn anonymbruker heller...tør å stå for det du skriver... 1
Gjest badeand1 Skrevet 30. april 2012 #19 Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg elsker denne. http://no.strawberrynet.com/skincare/clinique/dramatically-different-moisturising/119265/#DETAIL Det som kan være litt dumt er at man blir blank i huden av den. men man trenger ikke ta så mye. =) Endret 30. april 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #20 Skrevet 30. april 2012 Ah...gidder ikke svare deg...ikke tør du skrive under annet enn anonymbruker heller...tør å stå for det du skriver... Og du greier ikke å følge reglene... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå