KaDust Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 (endret) Jeg har litt lyst til å gå tur med hund noen ganger, men hvor skal jeg annonsere dette? Endret 29. april 2012 av KaDust
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2012 Koster det ikke penger å legge inn annonse i avisa? Vil egentlig ikke annonsere i avis eller butikk først heller, for jeg vil helst prate litt med folka skriftlig, og folk ringer som regel inn på annonser selvom du skriver SEND MELDING.
Gjest Thessie! Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 dyrenett.no kanskje? Det gjorde jeg og fikk flere svar
ini Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Koster det ikke penger å legge inn annonse i avisa? Vil egentlig ikke annonsere i avis eller butikk først heller, for jeg vil helst prate litt med folka skriftlig, og folk ringer som regel inn på annonser selvom du skriver SEND MELDING. Jeg vet ikke hvor du bor, men du kan jo prøve å finne et hundeforum og høre der om noen har en hund som trenger litt mer tur. evt om du har noen kenneler eller liknende i nærheten? 1
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2012 Bor i Askim. Dyrenett er jo en idé, kan jo høre der. Og jeg kanskje canis har noen hundeeiere i nærheten. Det er noen kenneler i nærheten her, men de ligger til sånn at jeg må ha bil for å komme meg dit, og det blir litt dumt når jeg ikke alltid har tilgang på bil. Ellers bra tips det og Takktakk!
Kosemose Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 (endret) Lag en lapp med rivelapper og heng opp på butikker ol. På rivelappene skriver du KUN en epostadresse! Da kan de ikke ringe deg, og du kan kommunisere med de skriftlig til du har fått nok info og inntrykk til at du syns det er ok å snakke med de muntlig. Skulle ønske du bodde i nærheten av meg, da skulle du fått jobb som hundelufter for hunden min Ps Det kjente "rivelapp-trikset" : Riv selv av et par lapper før du henger opp lappen. Da er terskelen mindre for at folk tør å ta kontakt. Endret 29. april 2012 av Kosemose
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2012 Det var jo en idé, Kosemose! Takktakk. Haha, ja det hadde vært noe. Du får si ifra om du flytter nedover. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Jeg har litt lyst til å gå tur med hund noen ganger, men hvor skal jeg annonsere dette? Sett opp lapp på butikken. Tror det er mange som vil ta kontakt md deg. Enhvers hundeeiers drøm.
Ryvre Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Ååå, hadde du bodd nærmere meg så kunne du fått gått turer med min hund. Her er det bare småjenter som vil være hundepassere og jeg har en diger hund som er sterk om hun vil
vinterspeil Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Bruk facebook, der ordner det meste seg
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2012 Facebook? Hvordan da mener du? For jeg har ikke så mange venner, kun folk jeg faktisk kjenner, og det er ikke så mange i dette området, og ingen med bikkje her hvertfall.
OhMickey Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Er mange "gis bort, selges, byttes" grupper og lignende på facebook spesifikt for ditt område sikkert, der kan du annonsere 1
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2012 Hva søker jeg etter om jeg skal finne sånt a? Finner ingenting på face, jeg, de tar jo søket så bokstavelig.
Gjest IngvildSF Skrevet 29. april 2012 #16 Skrevet 29. april 2012 Du kan høre på dyreprat.com og hundesonen.no. Vil tro det er hundefolk i nærheten av deg på begge forumene. Ellers så har det kommet mange bra forslag. Har dere dyrebeskyttelsen eller noe lignende i nærheten? Vet man kan være frivillig på FOD-gården (i Oslo), og det er jo for en god sak.
KaDust Skrevet 29. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 29. april 2012 Det er enten i oslo eller fredrikstad, en time begge veier. Blir for langt når jeg ikke har bil
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #18 Skrevet 30. april 2012 Hva med å kontakte Frivillighetssentralen? Det står ingenting om hundelufting på sidene deres, men det er nok mange eldre som med årene blir litt for skrøpelige til å gi hundene sine mosjonen de trenger. Og folkene som driver Frivillighetssentralen har kanskje en viss pekepinn om hvem dette kan være? Ellers vet jeg det henger oppslagstavler på Meny (ved kassene), og sikkert på Askimtorget og andre butikker også. Det ser også ut som annonser under "Smått og stort" i lokalavisa (Øvre/Indre/Smaalenene ettersom hvor gammel du er og hvor i distriktet du er oppvokst ) er ganske billige. (Så lenge du ikke tar betalt, da havner det vel under "Arbeid utføres" og koster litt mer.) Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #19 Skrevet 30. april 2012 hundesonen.no forumet der finn.no ikke dyrt med annonse der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå