AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Del Skrevet 29. april 2012 Er det noen som vet om butikker med godt utvalg av kjøleskapmagneter? Jeg trenger først og fremst en magnet som man kan feste notatblokker til... Har kikket i butikker som Aahlens og Tilbords uten å finne noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. april 2012 #2 Del Skrevet 29. april 2012 Clas Ohlson har en notatblokk med magnet bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Del Skrevet 29. april 2012 Takk! Da drar jeg dit og leter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg kjøpte mine hos enten Nille eller Euroshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steget Skrevet 16. mai 2012 #5 Del Skrevet 16. mai 2012 Europris har også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 19. mai 2012 #6 Del Skrevet 19. mai 2012 Nille sine er svære og holder veldig lenge. Eneste ulempen er at de er litt tunge før du river av en fem-seks ark, og siger litt ned på kjøleskapet i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #7 Del Skrevet 19. mai 2012 Notabene har noen med magnet man kan henge på kjoleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå