AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 ...Men jeg er ikke så gira på det. Han har vært i utlandet over lengere tid, og nå er han tilbake og vil møtes. Han hadde vist noe viktig og fortelle. Tviler på at det er så viktig, er vel bare on og be om vi kan prøve på nytt eller noe. Vi avsluttet forholdet nokså stygt og han vel hatt minimalt med kontakt. Så hva tror dere, møte han eller ikke?
frøkna Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Du kan vel møte han og si du ikke vil prøve på nytt? 2
strawberry Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Ettersom forholdet endte ganske stygt, vil jeg egentlig anbefale å møte ham. Vær likevel tydelig på at du ikke ønsker noe nytt. 1
Gjest Bud Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Møt han, det kommer noe vondt ut av det Du bestemmer jo selv om du vil prøve på nytt eller ikke
Haddy Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Møt han han, og fortell oss på KG hvrdan det gikk.. hehe 2
Gjest Wei Wei Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Hva er vitsen med å møte ham? Vil du fortsatt ha ham i livet ditt, så er det en annen sak.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Har ikke lyst og ha han videre i mitt liv, fikk nok når jeg var sammen med han. Er vel en grunn til han er eks! Men på en annen side så føler jeg det er frekt og si nei også.
Steinar40 Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Det eneste du oppnår med å røre i gammel drit er at det lukter vondt. 2
MissStiles Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Møt han. Hør hva han har å si. Kanskje det hjelper deg med å komme deg videre.
Spliff Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Ble slutt med eksen min for 1-2 måneder sia, nå ville hun også møte meg og alt det. Vil si det var en dårlig ting fra min side, jeg har kommet meg vidre, hvertfall hva jeg selv føler, men kom egentlig bare vonde minner ved møte, man skjønner hvorfor det ble slutt til å starte med. Men greia var, at hun ikke ville dra, og egentlig bare ville ha meg som "hennes", men samtidig ikke. Det var i min erfaring bare slitsomt, og noe jeg helst ville unngått. Så da kan det hende det blir likt for deg, at det kommer mer slit enn goder ut av det
Sukkerklumpen! Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Jeg er over han. det er snart et halvt år siden vi gjorde det slutt, men føltes jo ut som det hadde vært slutt lenge før den tid..Ja, jeg er pingle. Men er selvfølgelig nysgjerrig på hva han vil si, men hadde ikke forundret meg om han skal be om en ny sjangs.. Vet ikke om jeg orker det maset men om det er noe annet kunne det vært greit.. Dilemma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå