Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på å begynne å grine nå. Ikke veid meg på lenge men veide meg hos en venninne og vekten viste hele 69 kilo fordelt på 170. Trodde den var 63 eller noe , har ikke veid meg på lenge men må vist gå til innkjøp av en badevekt i morgen. . Skal sies at jeg har trent mye styrke de siste månedene men tror neppe 7 kilo er muskler for å si det sånn :P uansett, jeg må ned i vekt , helst fort! Kjenner jeg er motivert nå altså :) noen som har noen gode tips og innspill til meg? Vil jo fortsette med styrke treningen men gjerne ned i vekt og fettprosent. Vil ned til 58 kilo, veid det før og da var jeg fin :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.62 og har ikke veid 69 kg på mange år. Slutt og klag for småproblemer!!!!

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld det var absolutt ikke meningen å fornærme noen. Vet at det er innenfor normalvekt og sånn. Poenget er egentlig at jeg har gått opp i vekt og ønsker gå tilbake til min trivselsvekt, dette kan selvfølgelig variere ut i fra beinbygging. Jeg har lett beinbygging tror jeg :)

• Liker 1
Gjest Liss`pia
Skrevet

Det var da ikke så ille!! Men oppskriften på å gå ned de usle kiloene er ikke noe hokus pokus; Spis litt mindre, oftere og sunnere. Beveg deg mer, helst både styrke OG kondisjonstrening.

:-)

Skrevet

Har du FØLT at du har lagt på deg, da? Husk også at noen vekter vil vise forskjellig tall.

Uansett, tallet er ikke så farlig, det er jo mer interessant hvordan vekten er fordelt på kroppen :)

Skrevet

Egentlig ikke, kanskje ett par kilo :) men er vel bare å gå til innkjøp av en badevekt selv om jeg hater det styret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...